Rekrutacja trwa

Nagroda „Top Polish Brands” dla Collegium Humanum

6 marca br. podczas uroczystej gali w hotelu Bristol w Warszawie Collegium Humanum otrzymało prestiżową nagrodę „Top Polish Brands” przyznaną przez CEOWORLD Magazine. W imieniu Collegium Humanum nagrodę „Top Polish Brands” odebrali Europoseł dr h.c. Ryszard Czarnecki- Członek Konwentu Collegium Humanum oraz Prorektor Michał Jurczyk, MBA.

 

„Polskie przedsiębiorstwa, te małe i średnie, tworzą 70 proc. miejsc pracy i ponad 50 proc. polskiego Produktu Krajowego Brutto, a więc to my tak naprawdę tworzymy polską gospodarkę i powodujemy, że Polska nazywana jest już Tygrysem Europy” – powiedziała Milena Gołda, redaktor naczelna CEOWORLD Magazine, otwierając galę. Jak podkreślała, celem nagrody jest właśnie promocja polskiej przedsiębiorczości.

 

Europoseł Ryszard Czarnecki Członek Konwentu Collegium Humanum, akcentował znaczenie polskich firm dla pozycji Polski w Unii Europejskiej. „Polska już szósty kwartał z rzędu jest wśród unijnych krajów liderem wzrostu PKB. To zasługa polskich przedsiębiorstw, polskiego biznesu” – zaznaczył.

 

W trakcie gali była okazja do wymiany doświadczeń biznesowych podczas dwóch paneli tematycznych, które wraz z Mileną Gołdą moderował Piotr Cieśliński, poseł VIII kadencji. Uczestnicy panelu „Nowa wizja firmy – rola lidera” rozmawiali m.in. o tym, co powinna zawierać wizja firmy, czy prezes musi być liderem i czy droga do bycia liderem zawsze jest kręta.

(Źródło PAP)