Neuromarketing
Studia Jednolite Magisterskie
Akredytacja PKA
Studia Psychologia Warszawa » Neuromarketing
-
Rodzaj studiów JEDNOLITE MAGISTERSKIE
-
Kierunek studiów PSYCHOLOGIA
-
Specjalność Neuromarketing
-
Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
-
Czas trwania 5 LAT (10 SEMESTRÓW)
Neuromarketing to innowacyjna specjalność na kierunku psychologia, łącząca w sobie najnowsze osiągnięcia w badaniach konsumentów z merytorycznym podłożem wiedzy psychologicznej. O ile jeszcze 20 lat temu można było zastanawiać się, czy rodzący się neuromarketing ugruntuje swoją pozycją w świecie nauki i biznesu, to dziś nikt już nie ma co do tego żadnych wątpliwości.
Neuromarketingiem interesują się największe koncerny świata, jak Coca-Cola Company, General Motors czy Volkswagen, a jednocześnie przyciąga on także czołowych naukowców, wliczając również laureatów Nagrody Nobla, jak prof. Eric Kandel, zasiadający w radzie naukowej firmy NeuroFocus, świadczącej usługi neuromarketingowe.
Absolwenci specjalności Neuromarketing zdobędą unikalne kompetencje, pozwalające im na budowanie swojej kariery zawodowej wszędzie tam, gdzie za wartość uznaje się dogłębne poznanie drugiego człowieka, jego motywacji, mechanizmów decyzyjnych oraz procesów emocjonalnych. Studia neuromarketingowe uczynią ich absolwentów atrakcyjnymi uczestnikami rynku, mogącymi konkurować o kluczowe stanowiska w branży marketingowej, sprzedażowej czy badawczej.
Absolwenci będą posiadać niezbędną wiedzę
i praktyczne umiejętności z zakresu:
Neuronalnych podstaw rozwoju człowieka
Technologii biometrycznych wykorzystywanych w marketingu
Neuropsychologii emocji i motywacji
Neuroekonomii i ekonomii behawioralnej
Biologicznych korelatów procesów decyzyjnych
Najczęstszych błędów poznawczych w świecie handlu
Marketingu multisensorycznego
Prowadzenia badań marketingowych opartych na wiedzy o mózgu
Zagadnienia omawiane podczas studiów
- Neuronauka poznawcza
- Metody badań marketingowych
- Narzędzia biometryczne w marketingu
- Psychologia zachowań konsumenckich
- Inteligencja emocjonalna w praktyce
- Marketing sensoryczny
- Elementy metodyki User Experience
- Neuroekonomia i ekonomia behawioralna
- Media cyfrowe w marketingu
Perspektywy zatrudnienia
- Specjalista ds. marketingu
- Account manager
- Content manager
- Badacz – konsultant neuromarketingu
- Badacz społeczny
- Psycholog reklamy
- Psycholog biznesu
- Manager kreatywny
- Trener/szkoleniowiec
Opłaty
Studia stacjonarne i niestacjonarne
STUDIUJ OD
550zł
w miesięcznych 10 ratach
PROCEDURA PRZYJĘCIA
KROK 1 - ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE
KROK 2 - Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem
Opłaty administracyjne:
- opłata rekrutacyjna – 85 zł
- opłata za legitymację studencką – 22 zł
- opłata wpisowa – 200 zł
Wpisowe 0 zł do 30 września
LUB WYKUP PAKIET PREMIUM STUDENT* – 490zł
- opłata wpisowa: 0 zł
- opłata rekrutacyjna: 0 zł
- opłata za legitymację: 0 zł
- 25% zniżki na egzamin I certyfikat językowy
- 50% zniżki rocznej opłaty za studia na drugą specjalność (dodatkowy dyplom),
- 50% zniżki rocznej opłaty za studia na studia na równoległym kierunku (dodatkowy dyplom),
- 30% zniżki rocznej opłaty za studia na równoległe studia podyplomowe (dodatkowy dyplom).
- 30% zniżki za dyplom i tytuł studiów Executive MBA
- nielimitowany dostęp do e-booków (biblioteka internetowa)
- nielimitowany dostęp do platformy elearningowej z nagraniami video modułów studiów
- powiadomienia SMS
- zestaw upominkowy
- pełnowartościowa licencja Microsoft Office 365
- nielimitowany dostęp do programu LEX
- dostęp do debat ON-LINE live z ekspertami
Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).
W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.