Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Dyplomacja – czynności prowadzone między państwami, w celu zawarcia umów handlowych oraz pozyskania wsparcia dla reprezentowanego kraju.
Negocjacje – dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie porozumienia, gdy przynajmniej jedna strona nie zgadza się z daną opinią lub z danym rozwiązaniem sytuacji.
Komunikacja – proces mający na celu spowodowanie u odbiorcy informacji zmiany świadomości zamierzonej przez nadawcę.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
HR – inaczej zasoby ludzkie, termin odnosi się do indywidualnych pracowników oraz działu organizacji, który zajmuje się rekrutacją, szkoleniem oraz zwalnianiem pracowników.
Talent Management – to stosunkowo nowa strategia biznesowa, której fundamentalnym założeniem jest dbanie nie tylko o zysk firmy, ale również o zapewnienie odpowiednich warunków do pracy, pozwalających dobrze wykorzystać zapał i kreatywność pracowników.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
PR – public relations, oznacza relacje publiczne, kontakt z otoczeniem.
Branding – budowanie świadomości marki, polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów.
Reklama – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Social Media – zdobywanie uwagi oraz generowanie ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.
Zarządzanie sprzedażą – ustalanie taktycznych celów sprzedażowych, tworzenie i monitorowanie realizacji bieżącego planu działań, planowanie i zarządzanie zasobami niezbędnymi do bieżącego wsparcia sprzedaży.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
e-Marketing – marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach.
e-Commerce – rodzaj handlu, proces zawierania transakcji handlowych za pomocą internetu.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Psychologia biznesu – dziedzina nauki zajmująca się aplikacją teorii psychologii w warunkach biznesowych, stosowana w celu zwiększenia efektywności pracowników i konkurencyjności organizacji.
Coaching – interaktywny proces rozwoju, poprzez metody związane z psychologią, realizowaniem procesu decyzyjnego do zaspokajania potrzeb, który pomaga organizacjom w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Transport – przemieszczanie ludzi, ładunków w przestrzeni przy wykorzystaniu odpowiednich środków.
Logistyka – proces planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych oraz odpowiedniej informacji z punktu pochodzenia do punktu konsumpcji w celu zaspokojenia wymagań klienta.
Spedycja – organizowanie przewozu ładunków i wykonywanie wszystkich lub niektórych związanych z tym czynności. Działalność ta może być wykonywana przez użytkownika transportu, przedsiębiorstwo transportowe lub wyodrębnione przedsiębiorstwo spedycyjne.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Big data – termin odnoszący się do dużych, zmiennych i różnorodnych zbiorów danych, których przetwarzanie i analiza jest trudna, ale jednocześnie wartościowa, ponieważ może prowadzić do zdobycia nowej wiedzy.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
MŚP – sektor publiczny i prywatny grupujący średnie, małe przedsiębiorstwa oraz mikroprzedsiębiorstwa. Sektor MŚP korzysta ze szczególnych regulacji w ramach przepisów prawa gospodarczego.
Wyższa szkoła Collegium Humanum w Poznaniu przedstawia ofertę kształcenia na kierunku Zarządzanie. U nas znajdziesz duży wybór atrakcyjnych kierunków z zakresu zarządzania. Studia licencjackie na opisywanym kierunku dają możliwość kompleksowego przygotowania się pod względem wiedzy i umiejętności do podjęcia dalszego kształcenia (studia magisterskie II stopnia) lub skutecznego konkurowania na rynku pracy. Kierunek zarządzanie to dostosowany do aktualnych wymagań rynkowych innowacyjny program studiów i przedmioty, które pozwalają studentom w sposób przystępny nabyć niezbędną do podjęcia późniejszej pracy wiedzę i praktykę. Studia na kierunku Zarządzanie prowadzimy w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym. Studia I stopnia licencjackie jakie oferuje nasza uczelnia w Poznaniu to także studia online. Oferujemy możliwość rekrutacji zdalnej bez wychodzenia z domu i podjęcie studiów na kierunku Zarządzanie.
Zarządzanie w Poznaniu na studiach licencjackich to realna szansa dla Ciebie, na zdobycie wymarzonego wykształcenia i przepustka do studiów II stopnia. Sprawdź kierunek Zarządzanie na Collegium Humanum i nasze wyjątkowe specjalizacje, bo warto!
Biura Obsługi Studenta
ul. Świętego Michała 43, 61-119 Poznań
BĄDŹMY
W KONTAKCIE
NUMER GŁÓWNY
+48 608 314 248
Biuro Obsługi Studiów
+48 602 254 276
Adres E-MAIL
rekrutacja.poznan@humanum.pl
O nas
Studia I stopnia
Studia II stopnia
Studia podyplomowe
ul. Świętego Michała 43, 61-119 Poznań
REGON 381457997
NIP 5252765348
VAT EU PL5252765348
Nr 383 w Ewidencji Uczelni Niepublicznych MNiSW
- Dla kandydata
Studia jednolite magisterskie
- Executive Master of Business Administration (MBA)
- Master of Laws (LL.M.)
- Doctor of Business Administration (DBA)
- Zarządzanie w ochronie zdrowia (EMBA)
- Badania kliniczne (MBA)
- Inspektor Ochrony Danych (IOD)
- Personal Branding i Public Relations
- Marketing internetowy
- Psychotraumatologia – Master of Science (MSc.)
- Controlling i Audyt
- Podatki, finanse, kadry i płace
- Dla Studenta
- Uczelnia
- Kontakt
Warszawa
ul. Moniuszki 1A
00-014 Warszawa+48 22 4875359