Rekrutacja trwa

Filia w Poznaniu

Grywalizacja w marketingu

Studia II stopnia

  • Rodzaj studiów Studia II stopnia
  • Kierunek studiów Zarządzanie
  • Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
  • Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Żyjemy w czasach, kiedy stajemy się coraz bardziej odporni na perswazję, a wszelkie przekazy reklamowe mają coraz mniejszą siłę przebicia ze względu na nasycenie komunikatami marketingowymi. Niechętnie zostawiamy swoje dane osobowe, nie wypełniamy już ankiet, a ilość newsletterów na naszych skrzynkach mailowych motywuje jedynie do kliknięcia jednego przycisku – „przenieś do kosza”. Sposobem na przełamanie niemocy działań marketingowych może być grywalizacja. Jest to metoda angażowania odbiorców marki polegająca na wplataniu elementu rywalizacji (gry) w działania reklamowe. Jej rozwój jest ściśle powiązany z popularyzacją Internetu, a w szczególności urządzeń mobilnych oraz mediów społecznościowych. Grywalizacja jest połączniem wiedzy z trzech dobrze znanych dziedzin – psychologii behawioralnej (która mówi, że pewnymi zrachowaniami da się sterować przy pomocy bodźców zewnętrznych), programów lojalnościowych (które mocno zachęcają klientów do zaangażowania w markę) oraz projektowania gier (dziedziny, która koncentruje się na zabawie i przyjemności). Korzyści z wdrażania grywalizacji do kampanii promocyjnych to przede wszystkim: wzrost zaangażowania odbiorców, wzrost lojalności klientów wobec marki, wzrost świadomości marki. Na studiach na tej specjalności student nauczy się możliwości wykorzystania grywalizacji jako innowacyjnej metody pracy. Zostanie wyposażony w umiejętności praktyczne przydatne w zdobywaniu wiedzy oraz przełożenia mechanizmów z gier komputerowych w kreowaniu strategii marketingowych.

Zagadnienia omawiane podczas studiów

  • Historia gier i grywalizacji.
  • Teoria grywalizacji
  • Psychologia gracza. Co dzieje się w głowie podczas grywalizacji?
  • Czego gry nas uczą? Cztery cechy psychiki gracza
  • Cztery typy graczy wg dra Richarda Bartle’a.
  • Psychologia poznawcza, game design i programy lojalnościowe – trzy filary grywalizacji.
  • Konstruowanie mechanizmów grywalizacji.
  • Planowanie strategii grywalizacji. Case studies i dobre praktyki.
  • Grywalizacja w programie lojalnościowym. Jak go stworzyć krok po kroku?
  • Grywalizacja działań marketingowych. Jak budować zaangażowanie klientów?
  • Grywalizacja w miejscu pracy. Jak wstrzyknąć frajdę do nudnych i powtarzalnych czynności?
  • Zastosowanie grywalizacji w marketingu
  • Narzędzia pomagające w tworzeniu grywalizacji

Opłaty

Studia stacjonarne i niestacjonarne

STUDIUJ OD

490


w miesięcznych 10 ratach

PROCEDURA PRZYJĘCIA

KROK 1

ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE

KROK 2

Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem

Opłaty administracyjne:

  • opłata rekrutacyjna – 85 zł
  • opłata za legitymację studencką – 22 zł
  • opłata wpisowa – 200 zł

Wpisowe 0 zł do 29 lutego

LUB WYKUP PAKIET PREMIUM STUDENT* – 490zł

* pakiet premium - płatny za każdy rok akademicki, zawiera:

Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).

W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.

Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie
Logo Collegium Humanum

ul. Świętego Michała 43, 61-119 Poznań
REGON 381457997
NIP 5252765348
VAT EU PL5252765348
Nr 383 w Ewidencji Uczelni Niepublicznych MNiSW