Rekrutacja trwa
Dla studenta
Uczelnia
Warszawa
ul. Moniuszki 1A
00-014 Warszawa
+48 22 487 53 59
Wrocław
Oławska 11 wejście od ulicy Łaciarskiej 61
(budynek Quantum Oławska)
50-529 Wrocław
Lublin
ul. Gęsia 5
20-719 Lublin
+48 81 473 25 62
Szczecin
ul. Jagiellonska 85/4
70-261 Szczecin
+48 91 851 13 74
Studia Wrocław » Zarządzanie II stopnia » Grywalizacja w marketingu
Grywalizacja jest połączniem wiedzy z trzech dobrze znanych dziedzin – psychologii behawioralnej (która mówi, że pewnymi zrachowaniami da się sterować przy pomocy bodźców zewnętrznych), programów lojalnościowych (które mocno zachęcają klientów do zaangażowania w markę) oraz projektowania gier (dziedziny, która koncentruje się na zabawie i przyjemności). Korzyści z wdrażania grywalizacji do kampanii promocyjnych to przede wszystkim: wzrost zaangażowania odbiorców, wzrost lojalności klientów wobec marki, wzrost świadomości marki. Na studiach na tej specjalności student nauczy się możliwości wykorzystania grywalizacji jako innowacyjnej metody pracy. Zostanie wyposażony w umiejętności praktyczne przydatne w zdobywaniu wiedzy oraz przełożenia mechanizmów z gier komputerowych w kreowaniu strategii marketingowych.
490zł
Opłaty administracyjne:
Wpisowe 0 zł do 31 maja
* pakiet premium – płatny za każdy rok akademicki, zawiera:
Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).
W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.
ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa
REGON 381457997
NIP 5252765348
VAT EU PL5252765348
Nr 383 w Ewidencji Uczelni Niepublicznych MEiN