Marketing Internetowy (e-Marketing i e-Commerce)

Studia I stopnia

  • Rodzaj studiów Studia I stopnia
  • Kierunek studiów Zarządzanie
  • Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
  • Czas trwania 3 lata (6 semestrów)
Marketing internetowy jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin w marketingu. Towarzyszy temu dynamiczny rozwój e-commerce. Specjalność Marketing internetowy (e-Marketing i e-Commerce) na naszej uczelni w Poznaniu przygotowuje do praktycznego wykorzystania Internetu w działalności marketingowej poprzez poznanie zasad rynku internetowego oraz skutecznej realizacji projektów E-commerce firmy w środowisku wirtualnym w różnych obszarach biznesu, a także Social Media Marketing. Celem kształcenia na tej specjalności jest zapoznanie studentów z problematyką wirtualizacji marketingu w wymiarze strategicznym oraz przez pryzmat procesów konkurowania i osiągania przez przedsiębiorstwa trwałej przewagi konkurencyjnej.

e-Marketing – marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach z wykorzystaniem rozmaitych kanałów reklamowych.

e-Commerce – rodzaj handlu, proces zawierania transakcji handlowych za pomocą internetu.

Reklama i marketing to nieodzowne elementy naszego życia również w internecie. Studia marketingu internetowego pozwalają nabyć wiedzę i umiejętności praktyczne, niezbędne do prowadzenia skutecznych działań marketingowych w sieci, komunikacji społecznej, planowania sprzedaży i wdrażaniem systemów zarządzania sprzedażą, przetwarzania danych, czy promocją firmy i produktów w mediach społecznościowych. Program nauczania oparty jest na aktualnych trendach edukacyjnych w branży marketingowej. Studenci poznają elementy strategii marketingu, uczą się budowania różnych form reklamy poprzez wykorzystanie internetowych kanałów marketingowych, nabywają wiedzę z zakresu funkcjonowania i działania mediów internetowych, mediów społecznościowych, content marketingu oraz firm zajmujących się promocją i reklamą w sieci, poznają techniki budowania wizerunku marki, analizy rynku, wykorzystania menedżerów reklam, systemów zarządzania z zakresu marketingu. Uzyskane na kierunku Marketing kwalifikacje pozwalają zdobyć atrakcyjną pracę w Polsce i innych krajach, gdzie absolwent specjalista będzie w stanie projektować elementy nowych strategii oraz profesjonalne strategie marketingowe, dobierać narzędzia i rozwiązania interaktywne z zakresu skutecznej realizacji reklamy, będzie posiadał umiejętności prowadzenia E-biznesu i kampanii z nim związanych, czy zarządzania informacją w internecie, nie będzie obca mu skuteczna i celowa analiza konkurencji w środowisku online oraz kontakt z klientami. Będzie odpowiadał za projektowanie skutecznych strategii marketingowych z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi analitycznych i za zarządzanie zespołem w agencjach reklamowych i nie tylko. Odnajdzie się w symulacjach sytuacji rynkowych, skutecznie będzie w stanie rozszerzać sieć kontaktów branżowych. Wybierz naukę na przyszłościowym kierunku w Poznaniu, który daje realne szanse na nowoczesnym rynku pracy w marketingu internetowym. Program studiów jest dostosowany do aktualnych wymagań branży. Atrakcyjne kierunki kształcenia przeznaczone są dla osób, zainteresowanych zdobyciem perspektywicznego zawodu lub podniesienia swoich kompetencji w obecnej pracy zawodowej. Kierunek marketing przeznaczony jest dla kreatywnych i zorganizowanych osób, potrafiących pracować pod presją czasu, pragnących znaleźć pracę w ciągle zmieniającej się i rozwijającej branży. Marketing studia prowadzimy w trybie stacjonarnym i trybie niestacjonarnym. Wykłady prowadzone są przez doświadczonych praktyków. To wymarzone studia dla Ciebie! Collegium Humanum Poznań – czekamy na Twoją aplikację. Jeśli chcesz się kształcić w Poznaniu studia na kierunku Marketing w Humanum są właśnie dla Ciebie.

Zagadnienia omawiane podczas studiów

Strony internetowe jako narzędzie marketingu i e-commerce

Instrumenty konkurowania w przestrzeni wirtualnej

Public relations

e-komunikacja i social media

Planowanie marketingowe

Kreowanie marki

Perspektywy zatrudnienia

  • Portale internetowe
  • Agencje reklamowe, marketingowe i PR
  • W firmach odpowiedzialnych za produkcję, usługi, marketing, sprzedaż i zarządzanie
  • Instytucje finansowe
  • Na stanowiskach menedżerów e-Commerce, marketingu internetowego i retail
  • Menedżerów projektów (PM) w obszarze on-line
  • Prowadzenie własnej działalności gospodarczej

Opłaty

Studia stacjonarne i niestacjonarne

STUDIUJ OD

490


w miesięcznych 10 ratach

PROCEDURA PRZYJĘCIA

KROK 1 - ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE

KROK 2 - Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem

Opłaty administracyjne:

  • opłata rekrutacyjna – 85 zł
  • opłata za legitymację studencką – 22 zł
  • opłata wpisowa – 200 zł

Wpisowe 0 zł do 29 lutego

LUB WYKUP PAKIET PREMIUM STUDENT* – 490zł

Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).

W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.

Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie