Rekrutacja trwa
Marketing Internetowy (e-Marketing i e-Commerce)
Studia I stopnia
Studia Zarządzanie » Marketing internetowy (e-Marketing i e-Commerce)
-
Rodzaj studiów Studia I stopnia
-
Kierunek studiów Zarządzanie
-
Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
-
Czas trwania 3 lata (6 semestrów)
e-Marketing – marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach z wykorzystaniem rozmaitych kanałów reklamowych.
e-Commerce – rodzaj handlu, proces zawierania transakcji handlowych za pomocą internetu.

Reklama i marketing to nieodzowne elementy naszego życia również w internecie. Studia marketingu internetowego pozwalają nabyć wiedzę i umiejętności praktyczne, niezbędne do prowadzenia skutecznych działań marketingowych w sieci, komunikacji społecznej, planowania sprzedaży i wdrażaniem systemów zarządzania sprzedażą, przetwarzania danych, czy promocją firmy i produktów w mediach społecznościowych. Program nauczania oparty jest na aktualnych trendach edukacyjnych w branży marketingowej. Studenci poznają elementy strategii marketingu, uczą się budowania różnych form reklamy poprzez wykorzystanie internetowych kanałów marketingowych, nabywają wiedzę z zakresu funkcjonowania i działania mediów internetowych, mediów społecznościowych, content marketingu oraz firm zajmujących się promocją i reklamą w sieci, poznają techniki budowania wizerunku marki, analizy rynku, wykorzystania menedżerów reklam, systemów zarządzania z zakresu marketingu. Uzyskane na kierunku Marketing kwalifikacje pozwalają zdobyć atrakcyjną pracę w Polsce i innych krajach, gdzie absolwent specjalista będzie w stanie projektować elementy nowych strategii oraz profesjonalne strategie marketingowe, dobierać narzędzia i rozwiązania interaktywne z zakresu skutecznej realizacji reklamy, będzie posiadał umiejętności prowadzenia E-biznesu i kampanii z nim związanych, czy zarządzania informacją w internecie, nie będzie obca mu skuteczna i celowa analiza konkurencji w środowisku online oraz kontakt z klientami. Będzie odpowiadał za projektowanie skutecznych strategii marketingowych z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi analitycznych i za zarządzanie zespołem w agencjach reklamowych i nie tylko. Odnajdzie się w symulacjach sytuacji rynkowych, skutecznie będzie w stanie rozszerzać sieć kontaktów branżowych. Wybierz naukę na przyszłościowym kierunku w Poznaniu, który daje realne szanse na nowoczesnym rynku pracy w marketingu internetowym. Program studiów jest dostosowany do aktualnych wymagań branży. Atrakcyjne kierunki kształcenia przeznaczone są dla osób, zainteresowanych zdobyciem perspektywicznego zawodu lub podniesienia swoich kompetencji w obecnej pracy zawodowej. Kierunek marketing przeznaczony jest dla kreatywnych i zorganizowanych osób, potrafiących pracować pod presją czasu, pragnących znaleźć pracę w ciągle zmieniającej się i rozwijającej branży. Marketing studia prowadzimy w trybie stacjonarnym i trybie niestacjonarnym. Wykłady prowadzone są przez doświadczonych praktyków. To wymarzone studia dla Ciebie! Collegium Humanum Poznań – czekamy na Twoją aplikację. Jeśli chcesz się kształcić w Poznaniu studia na kierunku Marketing w Humanum są właśnie dla Ciebie.
Zagadnienia omawiane podczas studiów
Strony internetowe jako narzędzie marketingu i e-commerce
Instrumenty konkurowania w przestrzeni wirtualnej
Public relations
e-komunikacja i social media
Planowanie marketingowe
Kreowanie marki
Perspektywy zatrudnienia
- Portale internetowe
- Agencje reklamowe, marketingowe i PR
- W firmach odpowiedzialnych za produkcję, usługi, marketing, sprzedaż i zarządzanie
- Instytucje finansowe
- Na stanowiskach menedżerów e-Commerce, marketingu internetowego i retail
- Menedżerów projektów (PM) w obszarze on-line
- Prowadzenie własnej działalności gospodarczej
Opłaty
Studia stacjonarne i niestacjonarne
490zł
w miesięcznych 10 ratach
PROCEDURA PRZYJĘCIA
KROK 1 - ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE
KROK 2 - Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem
Opłaty administracyjne:
- opłata rekrutacyjna – 85 zł
- opłata za legitymację studencką – 22 zł
- opłata wpisowa – 200 zł
Wpisowe 0 zł do 9 czerwca
* pakiet premium – płatny za każdy rok akademicki, zawiera:
- opłata wpisowa: 0 zł
- opłata rekrutacyjna: 0 zł
- opłata za legitymację: 0 zł
- 25% zniżki na egzamin I certyfikat językowy
- 50% zniżki za drugą specjalność (dodatkowy dyplom)
- 50% zniżki na studia na równoległym kierunku (dodatkowy dyplom)
- 30% zniżki na równoległe studia podyplomowe (dodatkowy dyplom)
- 30% zniżki za dyplom i tytuł studiów Executive MBA
- nielimitowany dostęp do e-booków (biblioteka internetowa)
- nielimitowany dostęp do platformy elearningowej z nagraniami video modułów studiów
- powiadomienia SMS
- zestaw upominkowy
- pełnowartościowa licencja Microsoft Office 365
- nielimitowany dostęp do programu LEX
- dostęp do debat ON-LINE live z ekspertami
Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).
W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.
