Grywalizacja w marketingu
Studia I stopnia
Wpisowe 0 zł do 9 czerwca
Studia Zarządzanie » Grywalizacja w marketingu
-
Rodzaj studiów Studia I stopnia
-
Kierunek studiów Zarządzanie
-
Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
-
Czas trwania 3 lata (6 semestrów)
Żyjemy w czasach, kiedy stajemy się coraz bardziej odporni na perswazję, a wszelkie przekazy reklamowe mają coraz mniejszą siłę przebicia ze względu na nasycenie komunikatami marketingowymi. Niechętnie zostawiamy swoje dane osobowe, nie wypełniamy już ankiet, a ilość newsletterów na naszych skrzynkach mailowych motywuje jedynie do kliknięcia jednego przycisku – „przenieś do kosza”. Sposobem na przełamanie niemocy działań marketingowych może być grywalizacja. Jest to metoda angażowania odbiorców marki polegająca na wplataniu elementu rywalizacji (gry) w działania reklamowe. Jej rozwój jest ściśle powiązany z popularyzacją Internetu, a w szczególności urządzeń mobilnych oraz mediów społecznościowych. Grywalizacja jest połączniem wiedzy z trzech dobrze znanych dziedzin – psychologii behawioralnej (która mówi, że pewnymi zrachowaniami da się sterować przy pomocy bodźców zewnętrznych), programów lojalnościowych (które mocno zachęcają klientów do zaangażowania w markę) oraz projektowania gier (dziedziny, która koncentruje się na zabawie i przyjemności). Korzyści z wdrażania grywalizacji do kampanii promocyjnych to przede wszystkim: wzrost zaangażowania odbiorców, wzrost lojalności klientów wobec marki, wzrost świadomości marki. Na studiach na tej specjalności student nauczy się możliwości wykorzystania grywalizacji jako innowacyjnej metody pracy. Zostanie wyposażony w umiejętności praktyczne przydatne w zdobywaniu wiedzy oraz przełożenia mechanizmów z gier komputerowych w kreowaniu strategii marketingowych.
Zagadnienia omawiane podczas studiów
- Historia gier i grywalizacji.
- Teoria grywalizacji
- Psychologia gracza. Co dzieje się w głowie podczas grywalizacji?
- Czego gry nas uczą? Cztery cechy psychiki gracza
- Cztery typy graczy wg dra Richarda Bartle’a.
- Psychologia poznawcza, game design i programy lojalnościowe – trzy filary grywalizacji.
- Konstruowanie mechanizmów grywalizacji.
- Planowanie strategii grywalizacji. Case studies i dobre praktyki.
- Grywalizacja w programie lojalnościowym. Jak go stworzyć krok po kroku?
- Grywalizacja działań marketingowych. Jak budować zaangażowanie klientów?
- Grywalizacja w miejscu pracy. Jak wstrzyknąć frajdę do nudnych i powtarzalnych czynności?
- Zastosowanie grywalizacji w marketingu
- Narzędzia pomagające w tworzeniu grywalizacji
Opłaty
Studia stacjonarne i niestacjonarne
STUDIUJ OD
490zł
w miesięcznych 10 ratach
PROCEDURA PRZYJĘCIA
KROK 1 - ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE
KROK 2 - Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem
Opłaty administracyjne:
- opłata rekrutacyjna – 85 zł
- opłata za legitymację studencką – 22 zł
- opłata wpisowa – 200 zł
Wpisowe 0 zł do 9 czerwca
* pakiet premium – płatny za każdy rok akademicki, zawiera:
- opłata wpisowa: 0 zł
- opłata rekrutacyjna: 0 zł
- opłata za legitymację: 0 zł
- 25% zniżki na egzamin I certyfikat językowy
- 50% zniżki za drugą specjalność (dodatkowy dyplom)
- 50% zniżki na studia na równoległym kierunku (dodatkowy dyplom)
- 30% zniżki na równoległe studia podyplomowe (dodatkowy dyplom)
- 30% zniżki za dyplom i tytuł studiów Executive MBA
- nielimitowany dostęp do e-booków (biblioteka internetowa)
- nielimitowany dostęp do platformy elearningowej z nagraniami video modułów studiów
- powiadomienia SMS
- zestaw upominkowy
- pełnowartościowa licencja Microsoft Office 365
- nielimitowany dostęp do programu LEX
- dostęp do debat ON-LINE live z ekspertami
Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).
W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.

Poznaj inne specjalności
Poprzednie
Następne
Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie