Rekrutacja trwa

Marketing i zarządzanie sprzedażą

Studia I stopnia

  • Rodzaj studiów Studia I stopnia
  • Kierunek studiów Zarządzanie
  • Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
  • Czas trwania 3 lata (6 semestrów)
Studia na specjalności Marketing i zarządzanie sprzedażą skupiają się na wiedzy z zakresu zachowań rynkowych konsumentów, marketingu usług i handlu, specyfiki reklamy w Internecie, planowania kampanii reklamowych i akcji promocyjnych, analizy rynku w różnych przekrojach, strategii marketingowych i konkurencji oraz psychospołecznych aspektów reklamy. Absolwenci nabywają wykształcenie pozwalające podjąć pracę związaną z działaniami marketingowymi przedsiębiorstwa, organizacji lub w instytucjach państwowych. Studenci nabywają wiedzę i umiejętności przydatne w komunikacji biznesu, z zakresu zarządzania sprzedażą, są w stanie podejmować działania na płaszczyźnie rozwiązywania problemów zarządzania i marketingu, a także administrowaniem zasobami ludzkimi

Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.

Zarządzanie sprzedażą – ustalanie taktycznych celów sprzedażowych, tworzenie i monitorowanie realizacji bieżącego planu działań, planowanie i zarządzanie zasobami niezbędnymi do bieżącego wsparcia sprzedaży.

Partner studiów

Zagadnienia omawiane podczas studiów

Marketing internetowy i mobilny

Metody i techniki sprzedaży

Promocja sprzedaży

Planowanie marketingowe

Strategie marketingowe w usługach

Merchandising

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA

  • Działy marketingu przedsiębiorstw
  • Agencje reklamowe
  • Instytucje badawcze
  • Na stanowiskach: dyrektorów ds. marketingu, zarządzania marką
  • W firmach odpowiedzialnych za produkcję, usługi, sprzedaż
  • Na stanowisku menedżer projektów
  • Prowadzenie własnej działalności gospodarczej
  • Menedżer ds. sprzedaży eksportowej
  • Koordynator ds. marketingu

Opłaty

Studia stacjonarne i niestacjonarne

STUDIUJ OD

490


w miesięcznych 10 ratach

PROCEDURA PRZYJĘCIA

KROK 1 - ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE

KROK 2 - Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem

Opłaty administracyjne:

  • opłata rekrutacyjna – 85 zł
  • opłata za legitymację studencką – 22 zł
  • opłata wpisowa – 200 zł

Wpisowe 0 zł do 31 października

LUB WYKUP PAKIET PREMIUM STUDENT* – 490zł

Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).

W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.

Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie