Marketing i zarządzanie sprzedażą
Studia I stopnia
Studia Zarządzanie » Marketing i zarządzanie sprzedażą
-
Rodzaj studiów Studia I stopnia
-
Kierunek studiów Zarządzanie
-
Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
-
Czas trwania 3 lata (6 semestrów)
Studia na specjalności Marketing i zarządzanie sprzedażą skupiają się na wiedzy z zakresu zachowań rynkowych konsumentów, marketingu usług i handlu, specyfiki reklamy w Internecie, planowania kampanii reklamowych i akcji promocyjnych, analizy rynku w różnych przekrojach, strategii marketingowych i konkurencji oraz psychospołecznych aspektów reklamy. Absolwenci nabywają wykształcenie pozwalające podjąć pracę związaną z działaniami marketingowymi przedsiębiorstwa, organizacji lub w instytucjach państwowych. Studenci nabywają wiedzę i umiejętności przydatne w komunikacji biznesu, z zakresu zarządzania sprzedażą, są w stanie podejmować działania na płaszczyźnie rozwiązywania problemów zarządzania i marketingu, a także administrowaniem zasobami ludzkimi
Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.
Zarządzanie sprzedażą – ustalanie taktycznych celów sprzedażowych, tworzenie i monitorowanie realizacji bieżącego planu działań, planowanie i zarządzanie zasobami niezbędnymi do bieżącego wsparcia sprzedaży.
Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.
Zarządzanie sprzedażą – ustalanie taktycznych celów sprzedażowych, tworzenie i monitorowanie realizacji bieżącego planu działań, planowanie i zarządzanie zasobami niezbędnymi do bieżącego wsparcia sprzedaży.
Zagadnienia omawiane podczas studiów
Marketing internetowy i mobilny
Metody i techniki sprzedaży
Promocja sprzedaży
Planowanie marketingowe
Strategie marketingowe w usługach
Merchandising
PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA
- Działy marketingu przedsiębiorstw
- Agencje reklamowe
- Instytucje badawcze
- Na stanowiskach: dyrektorów ds. marketingu, zarządzania marką
- W firmach odpowiedzialnych za produkcję, usługi, sprzedaż
- Na stanowisku menedżer projektów
- Prowadzenie własnej działalności gospodarczej
- Menedżer ds. sprzedaży eksportowej
- Koordynator ds. marketingu
Opłaty
Studia stacjonarne i niestacjonarne
STUDIUJ OD
490zł
w miesięcznych 10 ratach
PROCEDURA PRZYJĘCIA
KROK 1 - ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE
KROK 2 - Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem
Opłaty administracyjne:
- opłata rekrutacyjna – 85 zł
- opłata za legitymację studencką – 22 zł
- opłata wpisowa – 200 zł
Wpisowe 0 zł do 31 października
LUB WYKUP PAKIET PREMIUM STUDENT* – 490zł
- opłata wpisowa: 0 zł
- opłata rekrutacyjna: 0 zł
- opłata za legitymację: 0 zł
- 25% zniżki na egzamin I certyfikat językowy
- 50% zniżki rocznej opłaty za studia na drugą specjalność (dodatkowy dyplom),
- 50% zniżki rocznej opłaty za studia na studia na równoległym kierunku (dodatkowy dyplom),
- 30% zniżki rocznej opłaty za studia na równoległe studia podyplomowe (dodatkowy dyplom).
- 30% zniżki za dyplom i tytuł studiów Executive MBA
- nielimitowany dostęp do e-booków (biblioteka internetowa)
- nielimitowany dostęp do platformy elearningowej z nagraniami video modułów studiów
- powiadomienia SMS
- zestaw upominkowy
- pełnowartościowa licencja Microsoft Office 365
- nielimitowany dostęp do programu LEX
- dostęp do debat ON-LINE live z ekspertami
Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).
W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.
Poznaj inne specjalności
Poprzednie
Następne
Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie