Studia II stopnia

Zarządzanie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Biznes i marketing międzynarodowy skupia się na poznaniu i zrozumieniu klientów z różnych krajów i kręgów kulturowych. Absolwent tej specjalności posiada kompetencje, aby zostać menedżerem w biznesie międzynarodowym. Po ukończeniu specjalności absolwenci potrafią działać w zróżnicowanych warunkach środowiska rynku międzynarodowego.
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność dyplomacja i komunikacja międzynarodowa dedykowana jest osobom, którzy chcieliby występować publicznie zgodnie z przyjętymi normami w działalności dyplomatycznej, kreować odpowiedni wizerunek w kontaktach dyplomatycznych oraz organizować wizyty zagraniczne.
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność przygotowuje do praktycznego wykorzystania aktualnej wiedzy z zakresu marketingu i strategii marketingowej w organizowaniu i prowadzeniu skutecznej działalności marketingowej w przedsiębiorstwach oraz innych instytucjach na dynamicznie zmieniającym się rynku.
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność przygotowuje do wprowadzania na rynek i dalszym kreowaniem i koordynowaniem marki, opracowywanie strategii i planowaniem produktów lub usług. Obejmuje praktyki biznesowe i zasady marketingowe, dające zakres wiedzy i umiejętności, które pomogą stać się profesjonalistą w dziedzinie marketingu
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność przygotowuje do praktycznego wykorzystania aktualnej wiedzy z zakresu marketingu i strategii marketingowej w organizowaniu i prowadzeniu skutecznej działalności marketingowej w przedsiębiorstwach oraz innych instytucjach na dynamicznie zmieniającym się rynku.
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Studia na specjalności marketing i zarządzanie sprzedażą skupiają się na wiedzy z zakresu zachowań rynkowych konsumentów, marketingu usług i handlu, specyfiki reklamy w Internecie, planowania kampanii reklamowych i akcji promocyjnych, analizy rynku w różnych przekrojach, strategii marketingowych i konkurencji oraz psychospołecznych aspektów reklamy
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność przygotowuje do praktycznego wykorzystania Internetu w działalności marketingowej poprzez poznanie zasad rynku internetowego oraz skutecznej realizacji projektów E-commerce firmy w środowisku wirtualnym w różnych obszarach biznesu.
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Celem specjalności jest przygotowanie studentów do pełnienia wiodących ról w różnego rodzaju organizacjach oraz stworzenie im warunków do rozwinięcia osobistych cech przywódczych. W czasie studiów studenci kształtują kompetencje zarówno w zakresie kierowania sobą i ludźmi, jak i tworzenia strategii rozwoju organizacji czy biznesu.
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Absolwent specjalności Psychologia biznesu i coaching posiada niezbędną wiedzę teoretyczną oraz podstawowe umiejętności praktyczne w zakresie coachingu oraz zarządzania przez coaching. Studia te dają wykształcenie pozwalające wdrożyć proces coachingowy w firmie
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność przygotowuje do procesów planowania, realizowania oraz kontrolowania sprawnego efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych oraz odpowiedniej komunikacji z klientem.
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność przygotowuje do nabycia kompetencji nie tylko w zakresie nauk społecznych, komunikacji i relacji międzyludzkich, ale również w obszarze IT, analizy danych oraz kodowania.
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność zapoznaje z aktualnymi trendami w dziedzinie organizacji i zarządzania w przedsiębiorstwach turystycznych, hotelowych i gastronomicznych, funkcjonujących w warunkach silnej konkurencji. Absolwenci posiądą praktyczne umiejętności w zakresie m.in. opracowania biznes planu, projektów kampanii reklamowych, badań marketingowych, public relations, opanują techniki prowadzenia skutecznych negocjacji, a także nauczą się zarządzania strategicznego, w sferze finansów oraz jakością usług.
490 zł brutto
miesięcznie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

W ramach specjalności studenci poznają specyfikę działania małego i średniego przedsiębiorstwa oraz zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągnięcia sukcesu gospodarczego. Przygotowuje do pozyskania wiedzy m.in. zarządzania wizerunkiem własnym i kierowanej organizacji, promocji, komunikacji marketingowej oraz funkcjonowania małych firm w Unii Europejskiej.
490 zł brutto
miesięcznie

ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa
REGON 381457997
NIP 5252765348
VAT EU PL5252765348
Nr 383 w Ewidencji Uczelni Niepublicznych MNiSW

Wszelkie materiały (treści, teksty, ilustracje, zdjęcia itp.) przedstawione w obrębie domeny humanum.pl objęte są prawami autorskimi i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst ujednolicony: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631). Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.