Studia II stopnia
Zarządzanie
Wpisowe 0 zł do 30 Września
(studia w języku angielskim)
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE (TYLKO ONLINE)
W odpowiedzi na oczekiwania rynku stworzyliśmy możliwość rozpoczęcia nauki w języku angielskim na kierunku Zarządzanie- studia I stopnia. Podczas zajęć (ćwiczeń wykładów oraz warsztatów) studenci oprócz zdobywania fundamentalnej wiedzy z zakresu zarządzania będą poznawać oraz porozumiewać się używając angielskiej terminologii biznesowej. Międzynarodowy charakter tych studiów rozwija otwartość oraz tolerancję na odmienne idee jak i rozwija praktyczne umiejętności komunikacji interpersonalnej.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Partner merytoryczny
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Dyplomacja – czynności prowadzone między państwami, w celu zawarcia umów handlowych oraz pozyskania wsparcia dla reprezentowanego kraju.
Negocjacje – dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie porozumienia, gdy przynajmniej jedna strona nie zgadza się z daną opinią lub z danym rozwiązaniem sytuacji.
Komunikacja – proces mający na celu spowodowanie u odbiorcy informacji zmiany świadomości zamierzonej przez nadawcę.
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
Studia stacjonarne i niestacjonarne
HR – inaczej zasoby ludzkie, termin odnosi się do indywidualnych pracowników oraz działu organizacji, który zajmuje się rekrutacją, szkoleniem oraz zwalnianiem pracowników.
Talent Management – to stosunkowo nowa strategia biznesowa, której fundamentalnym założeniem jest dbanie nie tylko o zysk firmy, ale również o zapewnienie odpowiednich warunków do pracy, pozwalających dobrze wykorzystać zapał i kreatywność pracowników.
Partner merytoryczny
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
PR – public relations, oznacza relacje publiczne, kontakt z otoczeniem.
Branding – budowanie świadomości marki, polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów.
Reklama – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Social Media – zdobywanie uwagi oraz generowanie ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych.
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.
Zarządzanie sprzedażą – ustalanie taktycznych celów sprzedażowych, tworzenie i monitorowanie realizacji bieżącego planu działań, planowanie i zarządzanie zasobami niezbędnymi do bieżącego wsparcia sprzedaży.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
e-Marketing – marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach.
e-Commerce – rodzaj handlu, proces zawierania transakcji handlowych za pomocą internetu.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Psychologia biznesu – dziedzina nauki zajmująca się aplikacją teorii psychologii w warunkach biznesowych, stosowana w celu zwiększenia efektywności pracowników i konkurencyjności organizacji.
Coaching – interaktywny proces rozwoju, poprzez metody związane z psychologią, realizowaniem procesu decyzyjnego do zaspokajania potrzeb, który pomaga organizacjom w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Transport – przemieszczanie ludzi, ładunków w przestrzeni przy wykorzystaniu odpowiednich środków.
Logistyka – proces planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych oraz odpowiedniej informacji z punktu pochodzenia do punktu konsumpcji w celu zaspokojenia wymagań klienta.
Spedycja – organizowanie przewozu ładunków i wykonywanie wszystkich lub niektórych związanych z tym czynności. Działalność ta może być wykonywana przez użytkownika transportu, przedsiębiorstwo transportowe lub wyodrębnione przedsiębiorstwo spedycyjne.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Big data – termin odnoszący się do dużych, zmiennych i różnorodnych zbiorów danych, których przetwarzanie i analiza jest trudna, ale jednocześnie wartościowa, ponieważ może prowadzić do zdobycia nowej wiedzy.
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
MŚP – sektor publiczny i prywatny grupujący średnie, małe przedsiębiorstwa oraz mikroprzedsiębiorstwa. Sektor MŚP korzysta ze szczególnych regulacji w ramach przepisów prawa gospodarczego.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne