Rekrutacja trwa
-
Rodzaj studiów Studia II stopnia
-
Kierunek studiów Zarządzanie
-
Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
-
Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Specjalność Marketing ma na celu przygotowanie specjalistów w zakresie prowadzenia działalności marketingowej, w szczególności działań ze sfery badań rynku, komunikacji rynkowej, budowania relacji z klientami, sprzedaży, PR, budowania wizerunku, zarządzania marką, wykorzystania nowoczesnych technologii w biznesie. Marketing to interdyscyplinarny obszar wiedzy i aktywności praktycznej. Czerpie i wykorzystuje doświadczenia psychologii, socjologii, ekonomii, statystyki, rachunkowości, finansów, etnografii czy nawet filozofii. Specjalność ta określa metody projektowania poszczególnych faz działań promocyjnych w biznesie na przykładzie realizacji przygotowania i wdrażania kampanii marketingowych.
Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.
Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.

Zagadnienia omawiane podczas studiów
Biznes międzynarodowy
Strategiczne planowanie marketingowe
Zintegrowana komunikacja w biznesie
Kreatywność w reklamie
Marketing w e-biznesie
Komunikacja marketingowa
Absolwenci będą posiadać niezbędną wiedzę
i praktyczne umiejętności z zakresu:
Najnowsze trendy w marketingu
Wdrażania metod marketingowych
Skutecznej komunikacji z rynkiem i wyszukiwania rynków zbytu
Przewidywania i tworzenia potrzeb konsumentów
Kształtowania i planowania polityki cenowej
Wybór i tworzenie efektywnej strategii marketingowej
Budowanie wizerunku przedsiębiorstwa, marki, instytucji
Prowadzenia efektywnych negocjacji i mediacji
Perspektywy zatrudnienia
- W firmach odpowiedzialnych za produkcję, usługi, sprzedaż
- Na stanowiskach: dyrektorów ds. marketingu, zarządzania marką
- Menedżer produktu
- Marketingu internetowego i retail
- Na stanowisku menedżer projektów
- W domach mediowych, agencjach marketingowych i PR
- W instytucjach finansowych
- Własna działalność gospodarcza świadcząca usługi handlowe
- Menedżer ds. sprzedaży eksportowej
- Koordynator ds. marketingu
Opłaty
Studia stacjonarne i niestacjonarne
STUDIUJ OD
490zł
w miesięcznych 10 ratach
PROCEDURA PRZYJĘCIA
KROK 1 - ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE
KROK 2 - Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem
Opłaty administracyjne:
- opłata rekrutacyjna – 85 zł
- opłata za legitymację studencką – 22 zł
- opłata wpisowa – 200 zł
Wpisowe 0 zł do 31 maja
* pakiet premium – płatny za każdy rok akademicki, zawiera:
- opłata wpisowa: 0 zł
- opłata rekrutacyjna: 0 zł
- opłata za legitymację: 0 zł
- 25% zniżki na egzamin I certyfikat językowy
- 50% zniżki za drugą specjalność (dodatkowy dyplom)
- 50% zniżki na studia na równoległym kierunku (dodatkowy dyplom)
- 30% zniżki na równoległe studia podyplomowe (dodatkowy dyplom)
- 30% zniżki za dyplom i tytuł studiów Executive MBA
- nielimitowany dostęp do e-booków (biblioteka internetowa)
- nielimitowany dostęp do platformy elearningowej z nagraniami video modułów studiów
- powiadomienia SMS
- zestaw upominkowy
- pełnowartościowa licencja Microsoft Office 365
- nielimitowany dostęp do programu LEX
- dostęp do debat ON-LINE live z ekspertami
Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).
W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.

Poznaj inne specjalności
Poprzednie
Następne
Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie