Marketing

Studia II stopnia

  • Rodzaj studiów Studia II stopnia
  • Kierunek studiów Zarządzanie
  • Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
  • Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Specjalność Marketing ma na celu przygotowanie specjalistów w zakresie prowadzenia działalności marketingowej, w szczególności działań ze sfery badań rynku, komunikacji rynkowej, budowania relacji z klientami, sprzedaży, PR, budowania wizerunku, zarządzania marką, wykorzystania nowoczesnych technologii w biznesie. Marketing to interdyscyplinarny obszar wiedzy i aktywności praktycznej. Czerpie i wykorzystuje doświadczenia psychologii, socjologii, ekonomii, statystyki, rachunkowości, finansów, etnografii czy nawet filozofii. Specjalność ta określa metody projektowania poszczególnych faz działań promocyjnych w biznesie na przykładzie realizacji przygotowania i wdrażania kampanii marketingowych.

Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.

Zagadnienia omawiane podczas studiów

Biznes międzynarodowy

Strategiczne planowanie marketingowe

Zintegrowana komunikacja w biznesie

Kreatywność w reklamie

Marketing w e-biznesie

Komunikacja marketingowa

Absolwenci będą posiadać niezbędną wiedzę
i praktyczne umiejętności z zakresu:

Najnowsze trendy w marketingu

Wdrażania metod marketingowych

Skutecznej komunikacji z rynkiem i wyszukiwania rynków zbytu

Przewidywania i tworzenia potrzeb konsumentów

Kształtowania i planowania polityki cenowej

Wybór i tworzenie efektywnej strategii marketingowej

Budowanie wizerunku przedsiębiorstwa, marki, instytucji

Prowadzenia efektywnych negocjacji i mediacji

Perspektywy zatrudnienia

  • W firmach odpowiedzialnych za produkcję, usługi, sprzedaż
  • Na stanowiskach: dyrektorów ds. marketingu, zarządzania marką
  • Menedżer produktu
  • Marketingu internetowego i retail
  • Na stanowisku menedżer projektów
  • W domach mediowych, agencjach marketingowych i PR
  • W instytucjach finansowych
  • Własna działalność gospodarcza świadcząca usługi handlowe
  • Menedżer ds. sprzedaży eksportowej
  • Koordynator ds. marketingu

Opłaty

Studia stacjonarne i niestacjonarne

STUDIUJ OD

490


w miesięcznych 10 ratach

PROCEDURA PRZYJĘCIA

KROK 1 - ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE

KROK 2 - Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem

Opłaty administracyjne:

  • opłata rekrutacyjna – 85 zł
  • opłata za legitymację studencką – 22 zł
  • opłata wpisowa – 200 zł

Wpisowe 0 zł do 29 lutego

LUB WYKUP PAKIET PREMIUM STUDENT* – 490zł

Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).

W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.

Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie