Koło Naukowe Marketing Revolution

Rewolucja 4.0 poprzez płynące z niej technologie łączące świat fizyczny, biologiczny i cyfrowy, wpływa już dziś na wszystkie dyscypliny gospodarki i nauki, na przemysł i decyzje współczesnych rządów. Zmiany takie jak: superkomputery, tatuaże cyfrowe, druk 4D, sekwencjonowanie DNA, BIOdruk, inteligentne fabryki czy domykanie obiegów zamkniętych w gospodarce zmieniają całkowicie postrzeganie działalności marketingowej wszystkich firm na świecie. Celem działalności koła naukowego jest wypełnienie luk wiedzy w zakresie współczesnych zmian w marketingu tak, aby nauczyć się docierać do źródeł wiedzy i wdrażać je w codziennej pracy zawodowej oraz prowokować dyskusje na gruncie naukowym.

Marketing Revolution

Dołącz do naszego Koła Naukowego!

Wyślij zgłoszenie na

dodatkowe informacje, napisz na

Główne cele działalności koła naukowego:

W ramach obszaru tematycznego działalności koła: współczesne trendy w marketingu, e-commerce, SEO, content marketing, IT w marketingu, organizowane będą: spotkania z praktykami, wizyty studyjne w międzynarodowych przedsiębiorstwach, udział w konferencjach dla praktyków oraz kreowanie StartUp jako indywidualnych planów biznesowych przyszłych absolwentów Collegium Humanum. W ramach obszaru tematycznego działalności koła: współczesne trendy w marketingu, e-commerce, SEO, content marketing, IT w marketingu, organizowane będą: spotkania z praktykami, wizyty studyjne w międzynarodowych przedsiębiorstwach, udział w konferencjach, organizacja seminariów dla uczniów szkół średnich