Studia I stopnia

Zarządzanie

Wpisowe 0 zł do 29 lutego

(studia w języku angielskim)

STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE (TYLKO ONLINE)

W odpowiedzi na oczekiwania rynku stworzyliśmy możliwość rozpoczęcia nauki w języku angielskim na kierunku Zarządzanie- studia I stopnia. Podczas zajęć (ćwiczeń wykładów oraz warsztatów) studenci oprócz zdobywania fundamentalnej wiedzy z zakresu zarządzania będą poznawać oraz porozumiewać się używając angielskiej terminologii biznesowej. Międzynarodowy charakter tych studiów rozwija otwartość oraz tolerancję na odmienne idee jak i rozwija praktyczne umiejętności komunikacji interpersonalnej.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Biznes i marketing międzynarodowy skupia się na poznaniu i zrozumieniu klientów z różnych krajów i kręgów kulturowych. Absolwent tej specjalności posiada kompetencje, aby zostać menedżerem w biznesie międzynarodowym. Po ukończeniu specjalności absolwenci potrafią działać w zróżnicowanych warunkach środowiska rynku międzynarodowego.

Partner studiów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Doradztwo zawodowe i coaching to innowacyjna specjalność na studiach I stopnia z zakresu zarządzania, wyposażająca przyszłych absolwentów w jedne z najbardziej pożądanych na rynku pracy kompetencji. Należy do nich nie tylko sprawne zarządzanie projektami, kadrami czy procedurami, ale również umiejętność zarządzania samym sobą, w tym własnymi talentami, słabościami, czasem, niepewnością czy karierą zawodową.

Partner merytoryczny
Antal Warszawa - praca dla specjalistów i managerów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym dedykowana jest osobom, którzy chcieliby występować publicznie zgodnie z przyjętymi normami w działalności dyplomatycznej, kreować odpowiedni wizerunek w kontaktach dyplomatycznych oraz organizować wizyty zagraniczne. Absolwent specjalności posiada wiedzę z zakresu historii dyplomacji, reguł protokołu dyplomatycznego, zasad międzynarodowego ruchu osób, prawa dyplomatycznego oraz konsularnego.

Dyplomacja – czynności prowadzone między państwami, w celu zawarcia umów handlowych oraz pozyskania wsparcia dla reprezentowanego kraju.

Negocjacje – dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie porozumienia, gdy przynajmniej jedna strona nie zgadza się z daną opinią lub z danym rozwiązaniem sytuacji.

Komunikacja – proces mający na celu spowodowanie u odbiorcy informacji zmiany świadomości zamierzonej przez nadawcę.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Żyjemy w czasach, kiedy stajemy się coraz bardziej odporni na perswazję, a wszelkie przekazy reklamowe mają coraz mniejszą siłę przebicia ze względu na nasycenie komunikatami marketingowymi. Niechętnie zostawiamy swoje dane osobowe, nie wypełniamy już ankiet, a ilość newsletterów na naszych skrzynkach mailowych motywuje jedynie do kliknięcia jednego przycisku – „przenieś do kosza”. Sposobem na przełamanie niemocy działań marketingowych może być grywalizacja. Jest to metoda angażowania odbiorców marki polegająca na wplataniu elementu rywalizacji (gry) w działania reklamowe. Jej rozwój jest ściśle powiązany z popularyzacją Internetu, a w szczególności urządzeń mobilnych oraz mediów społecznościowych. Grywalizacja jest połączniem wiedzy z trzech dobrze znanych dziedzin – psychologii behawioralnej (która mówi, że pewnymi zrachowaniami da się sterować przy pomocy bodźców zewnętrznych), programów lojalnościowych (które mocno zachęcają klientów do zaangażowania w markę) oraz projektowania gier (dziedziny, która koncentruje się na zabawie i przyjemności). Korzyści z wdrażania grywalizacji do kampanii promocyjnych to przede wszystkim: wzrost zaangażowania odbiorców, wzrost lojalności klientów wobec marki, wzrost świadomości marki. Na studiach na tej specjalności student nauczy się możliwości wykorzystania grywalizacji jako innowacyjnej metody pracy. Zostanie wyposażony w umiejętności praktyczne przydatne w zdobywaniu wiedzy oraz przełożenia mechanizmów z gier komputerowych w kreowaniu strategii marketingowych.

Partner studiów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność HR i Talent Management (Zarządzanie zasobami ludzkimi) przygotowuje do bycia liderem w organizacji i skutecznej realizacji procesów: pozyskiwania pracowników, motywowania ich do pracy, zarządzania nimi oraz odkrywania i rozwijania ich talentów. Studenci Zarządzania zasobami ludzkimi uzyskają praktyczną wiedzę i umiejętności do zarządzania zintegrowanym zespołem pracowników ukierunkowanym na rozwój osobisty i sukces firmy.

HR – inaczej zasoby ludzkie, termin odnosi się do indywidualnych pracowników oraz działu organizacji, który zajmuje się rekrutacją, szkoleniem oraz zwalnianiem pracowników.

Talent Management – to stosunkowo nowa strategia biznesowa, której fundamentalnym założeniem jest dbanie nie tylko o zysk firmy, ale również o zapewnienie odpowiednich warunków do pracy, pozwalających dobrze wykorzystać zapał i kreatywność pracowników.

Partner merytoryczny
Antal Warszawa - praca dla specjalistów i managerów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Inżynieria Menedżerska kierowana jest do studentów pragnących podjąć pracę specjalisty w zakresie rozwiązywania problemów przygotowywania decyzji w zarządzaniu organizacją gospodarczą, jednostką budżetową oraz wszelkich instytucji prowadzących działalność biznesową. W szczególności chodzi o osoby zaangażowane nadzorowanie programów służących do realizacji strategii organizacji, osoby zamierzające usprawniać funkcjonowanie swojej firmy. Studia przeznaczone są także dla kierowników działów IT, którzy chcą w sposób optymalny zorganizować obsługę IT wykorzystując najlepsze praktyki i nowoczesne technologie. Absolwent specjalności Inżynieria Menedżerska może pracować jako doradca, specjalista, menedżer w zakresie diagnozowania i prognozowania organizacji gospodarczych, jednostek budżetowych oraz instytucji finansowych, będzie również przygotowany do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Komunikacja wizerunkowa (PR, Branding, Reklama i Social Media) przygotowuje do wprowadzania na rynek marki, kreowania i koordynowania marką, do opracowywania strategii produktów lub usług. Obejmuje praktyki biznesowe i zasady marketingowe, dające zakres wiedzy i umiejętności, które pomogą stać się profesjonalistą w segmentacji rynku usług, wyboru rynku docelowego.
PR – public relations, oznacza relacje publiczne, kontakt z otoczeniem.
Branding – budowanie świadomości marki, polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów.
Reklama – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Social Media – zdobywanie uwagi oraz generowanie ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych.

Partner studiów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Studia pozwalają pogłębić wiedzę z obszaru kryptowalut oraz ich zastosowania w biznesie. Wybierając tę specjalność, dowiesz się, w jaki sposób obracać kryptowalutami, jakie są ich rodzaje i zastosowania, jak również na ile kryptowaluty mogą stać się w przyszłości głównym środkiem płatniczym.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Marketing ma na celu przygotowanie specjalistów w zakresie prowadzenia działalności marketingowej, w szczególności działań ze sfery badań rynku, komunikacji rynkowej, budowania relacji z klientami, sprzedaży, PR, budowania wizerunku, zarządzania marką, wykorzystania nowoczesnych technologii w biznesie. Marketing to interdyscyplinarny obszar wiedzy i aktywności praktycznej. Czerpie i wykorzystuje doświadczenia psychologii, socjologii, ekonomii, statystyki, rachunkowości, finansów, etnografii czy nawet filozofii. Specjalność ta określa metody projektowania poszczególnych faz działań promocyjnych w biznesie na przykładzie realizacji przygotowania i wdrażania kampanii marketingowych.

Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.

Partner studiów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Studia są skierowane do osób wiążących swoją karierę z organizacją i marketingiem eventów. Pozwalają nabyć kompetencje w obszarze skutecznego zarządzania eventami i marketingiem eventowym. Jeśli marzysz o organizacji eventów, tworzeniu przestrzeni reklamowej w obszarze wydarzeń zorganizowanych – ta specjalność jest właśnie dla Ciebie.

Partner studiów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Studia na specjalności Marketing i zarządzanie sprzedażą skupiają się na wiedzy z zakresu zachowań rynkowych konsumentów, marketingu usług i handlu, specyfiki reklamy w Internecie, planowania kampanii reklamowych i akcji promocyjnych, analizy rynku w różnych przekrojach, strategii marketingowych i konkurencji oraz psychospołecznych aspektów reklamy. Absolwenci nabywają wykształcenie pozwalające podjąć pracę związaną z działaniami marketingowymi przedsiębiorstwa, organizacji lub w instytucjach państwowych. Studenci nabywają wiedzę i umiejętności przydatne w komunikacji biznesu, z zakresu zarządzania sprzedażą, są w stanie podejmować działania na płaszczyźnie rozwiązywania problemów zarządzania i marketingu, a także administrowaniem zasobami ludzkimi

Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.

Zarządzanie sprzedażą – ustalanie taktycznych celów sprzedażowych, tworzenie i monitorowanie realizacji bieżącego planu działań, planowanie i zarządzanie zasobami niezbędnymi do bieżącego wsparcia sprzedaży.

Partner studiów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Marketing internetowy jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin w marketingu. Towarzyszy temu dynamiczny rozwój e-commerce. Specjalność Marketing internetowy (e-Marketing i e-Commerce) na naszej uczelni w Poznaniu przygotowuje do praktycznego wykorzystania Internetu w działalności marketingowej poprzez poznanie zasad rynku internetowego oraz skutecznej realizacji projektów E-commerce firmy w środowisku wirtualnym w różnych obszarach biznesu, a także Social Media Marketing. Celem kształcenia na tej specjalności jest zapoznanie studentów z problematyką wirtualizacji marketingu w wymiarze strategicznym oraz przez pryzmat procesów konkurowania i osiągania przez przedsiębiorstwa trwałej przewagi konkurencyjnej.

e-Marketing – marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach z wykorzystaniem rozmaitych kanałów reklamowych.

e-Commerce – rodzaj handlu, proces zawierania transakcji handlowych za pomocą internetu.

Partner studiów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Mobile & Digital Marketing zapoznaje studenta z aktualnymi trendami z obszaru marketingu internetowego oraz zgłębia wiedzę na temat mediów cyfrowych. W czasie studiów studenci kształtują kompetencje dopasowane do oczekiwań współczesnego zdigitalizowanego świata. Absolwent Mobile & Digital Marketing zdobędzie ogromny wachlarz kompetencji z sektora nowych technologii i umiejętności pozwalających na piastowanie stanowiska w każdej nowoczesnej organizacji, wynikające z fenomenu cyfrowej transformacji, przez którą przechodzi każda firma czy instytucja. Zajęcia specjalnościowe będą prowadzone przez znawców branży e-marketingu i biznesu internetowego.

Partner studiów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Neuromarketing to innowacyjna specjalność na kierunku zarządzanie, łącząca w sobie najnowsze osiągnięcia w badaniach konsumentów z merytorycznym podłożem wiedzy psychologicznej. O ile jeszcze 20 lat temu można było zastanawiać się, czy rodzący się neuromarketing ugruntuje swoją pozycją w świecie nauki i biznesu, to dziś nikt już nie ma co do tego żadnych wątpliwości.

STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE

Celem specjalności Przywództwo w biznesie jest przygotowanie studentów do pełnienia wiodących ról w różnego rodzaju organizacjach oraz stworzenie im warunków do rozwinięcia osobistych cech przywódczych. W czasie studiów studenci kształtują kompetencje zarówno w zakresie kierowania sobą i ludźmi, jak i tworzenia strategii rozwoju organizacji czy biznesu. Absolwent specjalności posiada wiedzę z zakresu psychodynamicznego ujęcia przywództwa, które odchodzi od klasycznych teorii opartych na osobowości, kompetencjach czy stylu. Daje wykształcenie na temat przywództwa transformacyjnego, ukierunkowanego na podejmowanie działań motywacyjnych, umożliwiających pracownikom wychodzenie poza ich własne ograniczenia. Porusza kwestie etyczne przywództwa oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, jako konsekwencji etycznej postawy lidera. Studia na tej specjalności pomogą absolwentowi w zarządzaniu biznesem. Zarówno studia niestacjonarne jak i stacjonarne przygotowują studenta także na zarządzanie zasobami ludzkimi.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Psychologia biznesu i coaching przygotowuje studenta do zdobycia wiedzy teoretycznej oraz podstawowych umiejętności praktycznych w zakresie coachingu oraz zarządzania przez coaching. Specjalność zawiera wiele angażujących ćwiczeń rozwijających umiejętności komunikacji interpersonalnej. Celem studiów jest doskonalenie podczas ćwiczeń, umiejętności studentów z zakresu wykorzystania narzędzi coachingowych zarówno w sferze osobistej jak i zawodowej. Studia te dają wykształcenie pozwalające wdrożyć proces coachingowy w firmie. Narzędzia i techniki coachingu stają się współcześnie ważnym czynnikiem wpływającym na skuteczność osób kierujących mniejszymi bądź większymi zespołami pracowniczymi, specjalistów oraz pracowników na każdym szczeblu organizacji.

Psychologia biznesu – dziedzina nauki zajmująca się aplikacją teorii psychologii w warunkach biznesowych, stosowana w celu zwiększenia efektywności pracowników i konkurencyjności organizacji.

Coaching – interaktywny proces rozwoju, poprzez metody związane z psychologią, realizowaniem procesu decyzyjnego do zaspokajania potrzeb, który pomaga organizacjom w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Transport, logistyka i spedycja przygotowuje do procesów planowania, realizowania oraz kontrolowania sprawnego efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych oraz odpowiedniej komunikacji z klientem. Specjaliści z zakresu logistyki zajmują się zarządzaniem magazynami, zaopatrzeniem, planowaniem produkcji oraz transportem i komunikacją.

Transport – przemieszczanie ludzi, ładunków w przestrzeni przy wykorzystaniu odpowiednich środków.

Logistyka – proces planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych oraz odpowiedniej informacji z punktu pochodzenia do punktu konsumpcji w celu zaspokojenia wymagań klienta.

Spedycja – organizowanie przewozu ładunków i wykonywanie wszystkich lub niektórych związanych z tym czynności. Działalność ta może być wykonywana przez użytkownika transportu, przedsiębiorstwo transportowe lub wyodrębnione przedsiębiorstwo spedycyjne.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność przygotowuje do pracy w innowacyjnej gospodarce opartej na wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni. Dzięki specjalności poznasz standardy zarządzania procesami IT, zasady zarządzania ryzykiem IT i cyberbezpieczeństwa, oraz prawne aspekty związane z funkcjonowaniem IT. Absolwent potrafi zarządzać systemami bezpieczeństwa. Potrafi ocenić stopień zapewnienia bezpieczeństwa osobowego i fizycznego infrastruktury teleinformatycznej oraz zarządzać obsługą incydentów bezpieczeństwa i cyberbezpieczeństwa. Realizacja procesu kształcenia na specjalności będzie wspierana przez podmioty zewnętrzne związane z cybeberbezpieczeństwem.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Zarządzanie Biznesem intensywnie przygotowuje do skutecznego kierowania organizacją. Studenci zdobywają kompleksową wiedzę z obszarów strategii, finansów, marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Skupiamy się na praktycznych umiejętnościach poprzez analizę studiów przypadków oraz projekty zespołowe. Po ukończeniu, absolwenci są gotowi na wyzwania kierownicze w różnych sektorach biznesowych.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Zarządzanie danymi i analityka Big Data przygotowuje do nabycia kompetencji nie tylko w zakresie nauk społecznych, komunikacji i relacji międzyludzkich, ale również w obszarze IT, analizy danych oraz kodowania. Studenci tej specjalności zdobędą wiedzę teoretyczną w zakresie analizy statystycznej oraz algorytmów uczenia maszynowego. Będą wprowadzeni w narzędzia i technologie będące filarami wiedzy w zakresie Big Data. Studenci poznają również biblioteki programistyczne oraz narzędzia współpracy między naukowcami.

Big data – termin odnoszący się do dużych, zmiennych i różnorodnych zbiorów danych, których przetwarzanie i analiza jest trudna, ale jednocześnie wartościowa, ponieważ może prowadzić do zdobycia nowej wiedzy.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Studia skierowane są do osób, które chcą połączyć zarządzanie z zainteresowaniem e-sportem. Dzięki nim dowiesz się, jak funkcjonuje rynek e-sportowy, jakie są organizacje w nim uczestniczące, jak wygląda proces treningowy i jak nim zarządzać. Jeśli wiążesz swoją przyszłość zawodową z rynkiem gier komputerowych i zawodów e-sportowych, to kierunek idealny dla Ciebie.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność zapoznaje z aktualnymi trendami w dziedzinie organizacji i zarządzania w przedsiębiorstwach turystycznych, hotelowych i gastronomicznych, funkcjonujących w warunkach silnej konkurencji. Absolwenci posiądą praktyczne umiejętności w zakresie m.in. opracowania biznes planu, projektów kampanii reklamowych, badań marketingowych, public relations, opanują techniki prowadzenia skutecznych negocjacji, a także nauczą się zarządzania strategicznego, w sferze finansów oraz jakością usług.

Partner studiów

Studia stacjonarne i niestacjonarne

W ramach specjalności Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (MŚP) studenci poznają specyfikę działania małego i średniego przedsiębiorstwa oraz zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągnięcia sukcesu gospodarczego. Przygotowuje do pozyskania wiedzy m.in. zarządzania wizerunkiem własnym i kierowanej organizacji, promocji, komunikacji marketingowej oraz funkcjonowania małych firm w Unii Europejskiej. Po zakończeniu studiów absolwent będzie mógł bez najmniejszych problemów prowadzić własną działalność gospodarczą. Poza umiejętnościami podstawowymi właściwymi dla nauk o zarządzaniu studenci pozyskają wiedzę w zakresie kreatywnego rozwiązywania zadań. Nauczą się także zarządzania finansami przedsiębiorstwa, wartością przedsiębiorstwa oraz będą potrafili stosować nowoczesne metody finansowania inwestycji i oceniać ich efektywność. Po studiach na Collegium Humanum zarządzanie przedsiębiorstwem nie będzie stanowiło dla Ciebie problemu. Absolwent będzie mógł objąć posadę na stanowiskach menedżerskich m.in. w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

MŚP – sektor publiczny i prywatny grupujący średnie, małe przedsiębiorstwa oraz mikroprzedsiębiorstwa. Sektor MŚP korzysta ze szczególnych regulacji w ramach przepisów prawa gospodarczego.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność przygotowuje do podjęcia pracy w administracji rządowej, samorządowej i do sprostania wyzwaniom stojącym przed współczesnym korpusem urzędniczym. W czasie studiów poznasz zasady regulujące funkcjonowanie administracji publicznej na szczeblu centralnym, regionalnym i lokalnym oraz funkcjonowanie samorządu terytorialnego, gospodarkę budżetową w administracji oraz warunki i przepisy regulujące zamówienia publiczne. Zna także konstytucyjny system organów państwowych oraz podstawy prawa administracyjnego. Absolwent tej specjalności potrafi przeprowadzić kontrolę i audyt w instytucjach administracji publicznej, planować zadania dla administracji publicznej i zarządzać ich wykonaniem. Absolwenci Zarządzania po tej specjalności mają możliwość pracowania w organizacjach rządowych.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Studia na kierunku zarządzanie dają możliwość zdobycia wiedzy z zakresu projektowania i wdrażania systemów informatycznych, projektowania aplikacji cyfrowych i utworów oraz z zakresu Jakości i bezpieczeństwa zarządzania IT. Poznasz zbiór dobrych praktyk z zakresu zarządzania procesami IT w tym: planowanie i organizacja, nabywanie i wdrażanie dostarczanie i wsparcie, monitorowanie i ocena, a także wybrane tendencje rozwoju technik komputerowych i informacyjnych i nowe formy edycji i prezentacji obrazów elektronicznych. Będziesz potrafił zarządzać projektami informatycznymi. Przedmioty praktyczne w czasie studiów takie jak min. projektowanie aplikacji cyfrowych i utworów pozwolą na nabycie wysoko wyspecjalizowanych umiejętności oczekiwanych na rynku pracy sektora IT. Poznasz zasady projektowania aplikacji i utworów o charakterze użytkowym, edukacyjnym, informacyjnym. Zarządzanie systemami informacyjnymi nie będzie stanowiło dla Ciebie problemu.

Partner studiów

Zarządzanie Warszawa

Studia licencjackie na kierunku zarządzanie na naszej uczelni dają możliwość wybrania jednej  spośród wielu bardzo atrakcyjnych specjalności. Kierunek zarządzanie od lat cieszy się dużą popularnością. Po ukończeniu studiów absolwent może realizować się jako menedżer i ekspert w zakresie zarządzania.

Bardzo ważną rolę w programie studiów odgrywają zajęcia praktyczne. Dzięki nim student nabędzie umiejętności pozwalające mu na:
  • diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów,
  • skuteczne komunikowanie oraz negocjowanie,
  • zarządzanie projektami i przedsiębiorstwami,
  • posługiwanie się specjalistycznym słownictwem.

Studia licencjackie oferują także wybór jednej z atrakcyjnych specjalizacji:

  • Biznes i marketing międzynarodowy
  • Doradztwo zawodowe i coaching
  • Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
  • Grywalizacja w marketingu
  • HR i Talent Management (Zarządzanie zasobami ludzkimi)
  • Inżynieria Menedżerska
  • Komunikacja wizerunkowa (PR, Branding, Reklama i Social Media)
  • Kryptowaluty w biznesie
  • Marketing
  • Marketing i zarządzanie organizacją eventów
  • Marketing i zarządzanie sprzedażą
  • Marketing internetowy (e-Marketing i e-Commerce)
  • Mobile & Digital Marketing
  • Neuromarketing
  • Przywództwo w biznesie
  • Psychologia biznesu i coaching
  • Transport, logistyka i spedycja
  • Zarządzanie bezpieczeństwem i cyberbezpieczeństwem
  • Zarządzanie danymi i analityka Big Data
  • Zarządzanie e-sportem
  • Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
  • Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (MŚP)
  • Zarządzanie w administracji publicznej
  • Zarządzanie w IT i Digital Design
Zobacz zasady rekrutacji kierunek zarządzanie. Zachęcamy do podjęcia studiów na kierunku Zarządzanie w Warszawie. U nas możesz także kontynuować naukę na studiach magisterskich.