Studia I stopnia
Zarządzanie
Wpisowe 0 zł do 29 lutego
(studia w języku angielskim)
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE (TYLKO ONLINE)
W odpowiedzi na oczekiwania rynku stworzyliśmy możliwość rozpoczęcia nauki w języku angielskim na kierunku Zarządzanie- studia I stopnia. Podczas zajęć (ćwiczeń wykładów oraz warsztatów) studenci oprócz zdobywania fundamentalnej wiedzy z zakresu zarządzania będą poznawać oraz porozumiewać się używając angielskiej terminologii biznesowej. Międzynarodowy charakter tych studiów rozwija otwartość oraz tolerancję na odmienne idee jak i rozwija praktyczne umiejętności komunikacji interpersonalnej.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Partner merytoryczny
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Dyplomacja – czynności prowadzone między państwami, w celu zawarcia umów handlowych oraz pozyskania wsparcia dla reprezentowanego kraju.
Negocjacje – dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie porozumienia, gdy przynajmniej jedna strona nie zgadza się z daną opinią lub z danym rozwiązaniem sytuacji.
Komunikacja – proces mający na celu spowodowanie u odbiorcy informacji zmiany świadomości zamierzonej przez nadawcę.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
HR – inaczej zasoby ludzkie, termin odnosi się do indywidualnych pracowników oraz działu organizacji, który zajmuje się rekrutacją, szkoleniem oraz zwalnianiem pracowników.
Talent Management – to stosunkowo nowa strategia biznesowa, której fundamentalnym założeniem jest dbanie nie tylko o zysk firmy, ale również o zapewnienie odpowiednich warunków do pracy, pozwalających dobrze wykorzystać zapał i kreatywność pracowników.
Partner merytoryczny
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
PR – public relations, oznacza relacje publiczne, kontakt z otoczeniem.
Branding – budowanie świadomości marki, polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów.
Reklama – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Social Media – zdobywanie uwagi oraz generowanie ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.
Zarządzanie sprzedażą – ustalanie taktycznych celów sprzedażowych, tworzenie i monitorowanie realizacji bieżącego planu działań, planowanie i zarządzanie zasobami niezbędnymi do bieżącego wsparcia sprzedaży.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
e-Marketing – marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach z wykorzystaniem rozmaitych kanałów reklamowych.
e-Commerce – rodzaj handlu, proces zawierania transakcji handlowych za pomocą internetu.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Psychologia biznesu – dziedzina nauki zajmująca się aplikacją teorii psychologii w warunkach biznesowych, stosowana w celu zwiększenia efektywności pracowników i konkurencyjności organizacji.
Coaching – interaktywny proces rozwoju, poprzez metody związane z psychologią, realizowaniem procesu decyzyjnego do zaspokajania potrzeb, który pomaga organizacjom w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Transport – przemieszczanie ludzi, ładunków w przestrzeni przy wykorzystaniu odpowiednich środków.
Logistyka – proces planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych oraz odpowiedniej informacji z punktu pochodzenia do punktu konsumpcji w celu zaspokojenia wymagań klienta.
Spedycja – organizowanie przewozu ładunków i wykonywanie wszystkich lub niektórych związanych z tym czynności. Działalność ta może być wykonywana przez użytkownika transportu, przedsiębiorstwo transportowe lub wyodrębnione przedsiębiorstwo spedycyjne.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Big data – termin odnoszący się do dużych, zmiennych i różnorodnych zbiorów danych, których przetwarzanie i analiza jest trudna, ale jednocześnie wartościowa, ponieważ może prowadzić do zdobycia nowej wiedzy.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
MŚP – sektor publiczny i prywatny grupujący średnie, małe przedsiębiorstwa oraz mikroprzedsiębiorstwa. Sektor MŚP korzysta ze szczególnych regulacji w ramach przepisów prawa gospodarczego.
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Zarządzanie Warszawa
Studia licencjackie na kierunku zarządzanie na naszej uczelni dają możliwość wybrania jednej spośród wielu bardzo atrakcyjnych specjalności. Kierunek zarządzanie od lat cieszy się dużą popularnością. Po ukończeniu studiów absolwent może realizować się jako menedżer i ekspert w zakresie zarządzania.
- diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów,
- skuteczne komunikowanie oraz negocjowanie,
- zarządzanie projektami i przedsiębiorstwami,
- posługiwanie się specjalistycznym słownictwem.
Studia licencjackie oferują także wybór jednej z atrakcyjnych specjalizacji:
- Biznes i marketing międzynarodowy
- Doradztwo zawodowe i coaching
- Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym
- Grywalizacja w marketingu
- HR i Talent Management (Zarządzanie zasobami ludzkimi)
- Inżynieria Menedżerska
- Komunikacja wizerunkowa (PR, Branding, Reklama i Social Media)
- Kryptowaluty w biznesie
- Marketing
- Marketing i zarządzanie organizacją eventów
- Marketing i zarządzanie sprzedażą
- Marketing internetowy (e-Marketing i e-Commerce)
- Mobile & Digital Marketing
- Neuromarketing
- Przywództwo w biznesie
- Psychologia biznesu i coaching
- Transport, logistyka i spedycja
- Zarządzanie bezpieczeństwem i cyberbezpieczeństwem
- Zarządzanie danymi i analityka Big Data
- Zarządzanie e-sportem
- Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii
- Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (MŚP)
- Zarządzanie w administracji publicznej
- Zarządzanie w IT i Digital Design