Nabór wniosków stypendialnych rozpoczyna się z dniem 1 października 2020. Szczegóły w systemie eHumanum

Studia I stopnia

Zarządzanie

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Biznes i marketing międzynarodowy skupia się na poznaniu i zrozumieniu klientów z różnych krajów i kręgów kulturowych. Absolwent tej specjalności posiada kompetencje, aby zostać menedżerem w biznesie międzynarodowym. Po ukończeniu specjalności absolwenci potrafią działać w zróżnicowanych warunkach środowiska rynku międzynarodowego.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Dyplomacja, negocjacje i komunikacja w biznesie międzynarodowym dedykowana jest osobom, którzy chcieliby występować publicznie zgodnie z przyjętymi normami w działalności dyplomatycznej, kreować odpowiedni wizerunek w kontaktach dyplomatycznych oraz organizować wizyty zagraniczne. Absolwent specjalności posiada wiedzę z zakresu historii dyplomacji, reguł protokołu dyplomatycznego, zasad międzynarodowego ruchu osób, prawa dyplomatycznego oraz konsularnego.

Dyplomacja – czynności prowadzone między państwami, w celu zawarcia umów handlowych oraz pozyskania wsparcia dla reprezentowanego kraju.

Negocjacje – dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie porozumienia, gdy przynajmniej jedna strona nie zgadza się z daną opinią lub z danym rozwiązaniem sytuacji.

Komunikacja – proces mający na celu spowodowanie u odbiorcy informacji zmiany świadomości zamierzonej przez nadawcę.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność HR i Talent Management (Zarządzanie zasobami ludzkimi) przygotowuje do bycia liderem w organizacji i skutecznej realizacji procesów: pozyskiwania pracowników, motywowania ich do pracy, zarządzania nimi oraz odkrywania i rozwijania ich talentów. Studenci Zarządzania zasobami ludzkimi uzyskają praktyczną wiedzę i umiejętności do zarządzania zintegrowanym zespołem pracowników ukierunkowanym na rozwój osobisty i sukces firmy.

HR – inaczej zasoby ludzkie, termin odnosi się do indywidualnych pracowników oraz działu organizacji, który zajmuje się rekrutacją, szkoleniem oraz zwalnianiem pracowników.

Talent Management – to stosunkowo nowa strategia biznesowa, której fundamentalnym założeniem jest dbanie nie tylko o zysk firmy, ale również o zapewnienie odpowiednich warunków do pracy, pozwalających dobrze wykorzystać zapał i kreatywność pracowników.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Komunikacja wizerunkowa (PR, Branding, Reklama i Social Media) przygotowuje do wprowadzania na rynek marki, kreowania i koordynowania marką, do opracowywania strategii produktów lub usług. Obejmuje praktyki biznesowe i zasady marketingowe, dające zakres wiedzy i umiejętności, które pomogą stać się profesjonalistą w segmentacji rynku usług, wyboru rynku docelowego.
PR – public relations, oznacza relacje publiczne, kontakt z otoczeniem.
Branding – budowanie świadomości marki, polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów.
Reklama – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Social Media – zdobywanie uwagi oraz generowanie ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Marketing ma na celu przygotowanie specjalistów w zakresie prowadzenia działalności marketingowej, w szczególności działań ze sfery badań rynku, komunikacji rynkowej, budowania relacji z klientami, sprzedaży, PR, budowania wizerunku, zarządzania marką, wykorzystania nowoczesnych technologii w biznesie. Marketing to interdyscyplinarny obszar wiedzy i aktywności praktycznej. Czerpie i wykorzystuje doświadczenia psychologii, socjologii, ekonomii, statystyki, rachunkowości, finansów, etnografii czy nawet filozofii. Specjalność ta określa metody projektowania poszczególnych faz działań promocyjnych w biznesie na przykładzie realizacji przygotowania i wdrażania kampanii marketingowych.

Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Studia na specjalności Marketing i zarządzanie sprzedażą skupiają się na wiedzy z zakresu zachowań rynkowych konsumentów, marketingu usług i handlu, specyfiki reklamy w Internecie, planowania kampanii reklamowych i akcji promocyjnych, analizy rynku w różnych przekrojach, strategii marketingowych i konkurencji oraz psychospołecznych aspektów reklamy. Daje wykształcenie pozwalające podjąć prace związaną z działaniami marketingowymi przedsiębiorstw, instytucji i organizacji.

Marketing – jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.

Zarządzanie sprzedażą – ustalanie taktycznych celów sprzedażowych, tworzenie i monitorowanie realizacji bieżącego planu działań, planowanie i zarządzanie zasobami niezbędnymi do bieżącego wsparcia sprzedaży.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Marketing internetowy jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin w marketingu. Towarzyszy temu dynamiczny rozwój e-commerce. Specjalność Marketing internetowy (e-Marketing i e-Commerce) przygotowuje do praktycznego wykorzystania Internetu w działalności marketingowej poprzez poznanie zasad rynku internetowego oraz skutecznej realizacji projektów E-commerce firmy w środowisku wirtualnym w różnych obszarach biznesu. Celem kształcenia na tej specjalności jest zapoznanie studentów z problematyką wirtualizacji marketingu w wymiarze strategicznym oraz przez pryzmat procesów konkurowania i osiągania przez przedsiębiorstwa trwałej przewagi konkurencyjnej.

e-Marketing – marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach.

e-Commerce – rodzaj handlu, proces zawierania transakcji handlowych za pomocą internetu.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Mobile & Digital Marketing zapoznaje studenta z aktualnymi trendami z obszaru marketingu internetowego oraz zgłębia wiedzę na temat mediów cyfrowych. W czasie studiów studenci kształtują kompetencje dopasowane do oczekiwań współczesnego zdigitalizowanego świata. Absolwent Mobile & Digital Marketing zdobędzie ogromny wachlarz kompetencji z sektora nowych technologii i umiejętności pozwalających na piastowanie stanowiska w każdej nowoczesnej organizacji, wynikające z fenomenu cyfrowej transformacji, przez którą przechodzi każda firma czy instytucja. Zajęcia specjalnościowe będą prowadzone przez znawców branży e-marketingu i biznesu internetowego.

STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE

Celem specjalności Przywództwo w biznesie jest przygotowanie studentów do pełnienia wiodących ról w różnego rodzaju organizacjach oraz stworzenie im warunków do rozwinięcia osobistych cech przywódczych. W czasie studiów studenci kształtują kompetencje zarówno w zakresie kierowania sobą i ludźmi, jak i tworzenia strategii rozwoju organizacji czy biznesu. Absolwent specjalności posiada wiedzę z zakresu psychodynamicznego ujęcia przywództwa, które odchodzi od klasycznych teorii opartych na osobowości, kompetencjach czy stylu. Daje wykształcenie na temat przywództwa transformacyjnego, ukierunkowanego na podejmowanie działań motywacyjnych, umożliwiających pracownikom wychodzenie poza ich własne ograniczenia. Porusza kwestie etyczne przywództwa oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, jako konsekwencji etycznej postawy lidera.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Psychologia biznesu i coaching przygotowuje studenta do zdobycia wiedzy teoretycznej oraz podstawowych umiejętności praktycznych w zakresie coachingu oraz zarządzania przez coaching. Specjalność zawiera wiele angażujących ćwiczeń rozwijających umiejętności komunikacji interpersonalnej. Celem studiów jest doskonalenie podczas ćwiczeń, umiejętności studentów z zakresu wykorzystania narzędzi coachingowych zarówno w sferze osobistej jak i zawodowej. Studia te dają wykształcenie pozwalające wdrożyć proces coachingowy w firmie. Narzędzia i techniki coachingu stają się współcześnie ważnym czynnikiem wpływającym na skuteczność osób kierujących mniejszymi bądź większymi zespołami pracowniczymi, specjalistów oraz pracowników na każdym szczeblu organizacji.

Psychologia biznesu – dziedzina nauki zajmująca się aplikacją teorii psychologii w warunkach biznesowych, stosowana w celu zwiększenia efektywności pracowników i konkurencyjności organizacji.

Coaching – interaktywny proces rozwoju, poprzez metody związane z psychologią, realizowaniem procesu decyzyjnego do zaspokajania potrzeb, który pomaga organizacjom w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Transport, logistyka i spedycja przygotowuje do procesów planowania, realizowania oraz kontrolowania sprawnego efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych oraz odpowiedniej komunikacji z klientem. Specjaliści z zakresu logistyki zajmują się zarządzaniem magazynami, zaopatrzeniem, planowaniem produkcji oraz transportem i komunikacją.

Transport – przemieszczanie ludzi, ładunków w przestrzeni przy wykorzystaniu odpowiednich środków.

Logistyka – proces planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych oraz odpowiedniej informacji z punktu pochodzenia do punktu konsumpcji w celu zaspokojenia wymagań klienta.

Spedycja – organizowanie przewozu ładunków i wykonywanie wszystkich lub niektórych związanych z tym czynności. Działalność ta może być wykonywana przez użytkownika transportu, przedsiębiorstwo transportowe lub wyodrębnione przedsiębiorstwo spedycyjne.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność Zarządzanie danymi i analityka Big Data przygotowuje do nabycia kompetencji nie tylko w zakresie nauk społecznych, komunikacji i relacji międzyludzkich, ale również w obszarze IT, analizy danych oraz kodowania. Studenci tej specjalności zdobędą wiedzę teoretyczną w zakresie analizy statystycznej oraz algorytmów uczenia maszynowego. Będą wprowadzeni w narzędzia i technologie będące filarami wiedzy w zakresie Big Data. Studenci poznają również biblioteki programistyczne oraz narzędzia współpracy między naukowcami.

Big data – termin odnoszący się do dużych, zmiennych i różnorodnych zbiorów danych, których przetwarzanie i analiza jest trudna, ale jednocześnie wartościowa, ponieważ może prowadzić do zdobycia nowej wiedzy.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Specjalność zapoznaje z aktualnymi trendami w dziedzinie organizacji i zarządzania w przedsiębiorstwach turystycznych, hotelowych i gastronomicznych, funkcjonujących w warunkach silnej konkurencji. Absolwenci posiądą praktyczne umiejętności w zakresie m.in. opracowania biznes planu, projektów kampanii reklamowych, badań marketingowych, public relations, opanują techniki prowadzenia skutecznych negocjacji, a także nauczą się zarządzania strategicznego, w sferze finansów oraz jakością usług.

Studia stacjonarne i niestacjonarne

W ramach specjalności Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (MŚP) studenci poznają specyfikę działania małego i średniego przedsiębiorstwa oraz zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do osiągnięcia sukcesu gospodarczego. Przygotowuje do pozyskania wiedzy m.in. zarządzania wizerunkiem własnym i kierowanej organizacji, promocji, komunikacji marketingowej oraz funkcjonowania małych firm w Unii Europejskiej. Poza umiejętnościami podstawowymi właściwymi dla nauk o zarządzaniu studenci pozyskają wiedzę w zakresie kreatywnego rozwiązywania zadań. Nauczą się także zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz będą potrafili stosować nowoczesne metody finansowania inwestycji i oceniać ich efektywność.

MŚP – sektor publiczny i prywatny grupujący średnie, małe przedsiębiorstwa oraz mikroprzedsiębiorstwa. Sektor MŚP korzysta ze szczególnych regulacji w ramach przepisów prawa gospodarczego.

REKRUTACJA

+48 608 800 591

+48 736 229 166

ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa
REGON 381457997
NIP 5252765348
VAT EU PL5252765348
Nr 383 w Ewidencji Uczelni Niepublicznych MNiSW

Wszelkie materiały (treści, teksty, ilustracje, zdjęcia itp.) przedstawione w obrębie domeny humanum.pl objęte są prawami autorskimi i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst ujednolicony: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631). Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.