Social media i influencer marketing

STUDIA II STOPNIA

  • Rodzaj studiów STUDIA II STOPNIA
  • Kierunek studiów Media
  • Specjalność Social media i influencer marketing
  • Tryb studiów STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
  • Czas trwania 2 LATA (4 SEMESTRY)
Na tej specjalności nauczysz się wykorzystywania platform społecznościowych i influencerów w celach marketingowych. Absolwenci nauczą się tworzenia strategii marketingowych dla mediów społecznościowych, identyfikacji i współpracy z influencerami, monitorowania i analizy działań w mediach społecznościowych. Będą rozwijać umiejętności kreowania angażujących treści, budowania społeczności online i wykorzystywania narzędzi analitycznych w celu efektywnego zarządzania kampaniami marketingowymi w środowisku cyfrowym.
Social media i influencer marketing

Zagadnienia omawiane podczas studiów

  • Social media w Polsce; web2:0
  • Planowanie i publikowanie kontentu
  • Kreowanie marki własnej
  • Zarządzanie marką w social mediach
  • Kampanie reklamowe
  • Komunikacja medialna
  • Reklama w sieciach społecznościowych (Facebook, Instagram, YT, TikTok, Twitter)
  • Metodyka budżetowania i rozliczania kampanii (KPI, analityka)
  • SEO/SEM
  • Content marketing i webwriting
  • VOD i branded content

Studia stacjonarne i niestacjonarne

STUDIUJ OD

490


w miesięcznych 10 ratach

PROCEDURA PRZYJĘCIA

KROK 1

ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE

KROK 2

Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem

Opłaty administracyjne:

  • opłata rekrutacyjna – 85 zł
  • opłata za legitymację studencką – 22 zł
  • opłata wpisowa – 200 zł

Wpisowe 0 zł do 29 lutego

LUB WYKUP PAKIET PREMIUM STUDENT* – 490zł

* pakiet premium - płatny za każdy rok akademicki, zawiera:

Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).

W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.

Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie