Rekrutacja trwa

Komunikacja wizerunkowa (Branding i zarządzanie marką)

STUDIA I STOPNIA

  • Rodzaj studiów STUDIA I STOPNIA
  • Kierunek studiów Media
  • Specjalność Komunikacja wizerunkowa (Branding i zarządzanie marką)
  • Tryb studiów STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE
  • Czas trwania 3 LATA (6 SEMESTRÓW)
Specjalność skupia się na zagadnieniach związanych z budowaniem i zarządzaniem marką. Absolwenci zdobędą umiejętności tworzenia strategii brandingowych, projektowania logotypów, kreowania spójnego wizerunku marki i komunikowania wartości dla klientów. Będą rozwijać umiejętności analizy rynku, budowania identyfikacji wizualnej i prowadzenia kampanii komunikacyjnych mających na celu zwiększenie rozpoznawalności i lojalności marki.

Partner studiów

Komunikacja wizerunkowa (Branding i zarządzanie marką)

Zagadnienia omawiane podczas studiów

  • Kreowanie Marki
  • Strategia komunikacji
  • Branding
  • Tożsamość i osobowość Marki
  • Narzędzia reklamowe
  • Retoryka i erytrystyka
  • Skuteczna kampania reklamowa
  • Reklama w sieciach społecznościowych (Facebook, Instagram, YT)
  • Badanie rynku
  • Ochrona własności intelektualnej

Wykładowcy

Aleksandra Fajęcka

AFA MEDIA
Dyrektor Instytutu Mediów i Dziennikarstwa

Ewa Gąsior

TVP

Tomasz Zimiński

POLSAT

Dariusz Prosiecki

Pracodawcy RP

Filip Chajzer

RADIO ZET

Maciej Zaborowski

Zaborowski Kancelaria

Agnieszka Kępińska-Sadowska

CEE

Radosław Tarczyński

Radosław Tarczyński

ESKIMI

Weronika Wojnach

Operator filmowy, reżyserka, realizatora telewizyjna, fotograf

Karolina Motylewska

WIRTUALNA POLSKA

Krzysztof Łoniewski

Polskie Radio

Dominika Bucholc

Ekspert ds. AI i Nowych Technologii; Bucholc Consulting

Dariusz Piekarski

Ekspert ds. Marketingu, SemCore

Marta Rak

Specjalista ds. Game studies; Grupa ABS Sp zoo

Beata Biały

dziennikarka, pisarka

Studia stacjonarne i niestacjonarne

STUDIUJ OD

490


w miesięcznych 10 ratach

PROCEDURA PRZYJĘCIA

KROK 1

ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE

KROK 2

Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem

Opłaty administracyjne:

  • opłata rekrutacyjna – 85 zł
  • opłata za legitymację studencką – 22 zł
  • opłata wpisowa – 200 zł

Wpisowe 0 zł do 31 października

LUB WYKUP PAKIET PREMIUM STUDENT* – 490zł

* pakiet premium - płatny za każdy rok akademicki, zawiera:

Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).

W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.

Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie

Aleksandra Fajęcka

Aleksandra Fajęcka, mgr. dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, EMBA, DBA Collegium Humanum. Założycielka i Prezes Zarządu Grupy Medialnej AFA MEDIA, AdHello. Międzynarodowy ekspert mobile & digital marketingu. Współzałożyciel Instytutu Mobile Marketingu. Z mediami związana od 2001 roku. Pracowała w Grupie Polsat, rozwijała kanał tematyczny ITV, Polonię 1, Tele 5. Twórca serwisu PolandGo.pl, HelloMamo, CzasNaMoto

Jakub Bieńkowski

VOLVO

Digital, media i marketing są istotnymi składowymi mojego DNA. Od ponad 18 lat aktywnie działam na lokalnym i globalnym rynku, aktualizując wiedzę i będąc zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami i rozwiązaniami – po to aby działania mediowe i marketingowe za które odpowiadam przynosiły realną i wymierną korzyść biznesową. 

 

Doświadczenie zawodowe zdobywałem w domach mediowych, firmie technologicznej oraz wspierajac e-commerce jako konsultant. Miałem przyjemność zarządzać zespołami kilku jak i kilkudziesięcioosobowymi, pracując ze specjalistami z całego świata. Zrealizowałem operacyjnie setki projektów dla różnych marek i kategorii, inwestując efektywnie milionowe budżety, osiągając zadowalające ROI i zdobywając nagrody branżowe.


Prywatnie jestem domatorem dla którego najważniejsze w życiu są żona i dwie córki. Poza nimi czas wolny spędzam ze sforą naszych psów, pływam, jeżdżę (za rzadko) motocyklem i odkrywam przyjemności płynące z trekkingowych wycieczek.

Leszek Dawidowicz

POLSAT

Od studiów związany z telewizją.Pracował w TVP Warszawa, TVN Warszawa, TVP1, TVN24 i POLSACIE.

Wieloletni dziennikarz śledczy magazynu „Czarno na białym” w TVN24. Poza dziennikarstwem śledczym relacjonował między innymi wojnę na Ukrainie. Zdobywca nagrody Grand Press w kategorii dziennikarstwo specjalistyczne za reportaż o Pegasusie, dwukrotnie nominowany do nagrody Grand Press (2019 i 2022). Obecnie związany z Polsatem, z magazynem „Państwo w Państwie”.

Wojciech Kowalczyk

TVP

Zastępca Dyrektora, Biuro Reklamy TVP

W Biurze Reklamy TVP odpowiada za komunikację i rozwój produktów. Współtwórca i pomysłodawca książki „Marketing generacji silver”, pierwszego kompleksowego opracowania tematyki senioralnej w marketingu. Jest współtwórcą branżowego serwisu ScreenLovers oraz współorganizatorem konferencji VideoWars by ScreenLovers. Członek Rady Nadzorczej IAB oraz Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej MOC TV. W mediach od 20 lat. W przeszłości związany z OMD Poland, Atmedia oraz Viasat.

 

Maciej Zaborowski

Zaborowski Kancelaria

Adwokat, sędzia Trybunału Stanu, Partner Zarządzający w kancelarii Kopeć & Zaborowski. Specjalizuje się w sprawach z zakresu prawa mediów (prawo prasowe, ochrona dóbr osobistych) oraz w sprawach karnych. Jego klientami są członkowie zarządów oraz rad nadzorczych największych firm w Polsce a także znani politycy, dziennikarze oraz artyści i celebryci. Wielokrotnie nagradzany zarówno w Polsce jak i za granicą.