Social Media i PR

Studia II stopnia

  • Rodzaj studiów Studia II stopnia
  • Kierunek studiów Zarządzanie
  • Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
  • Czas trwania 2 lata (4 semestrów)

Specjalność przygotowuje do praktycznego wykorzystania narzędzi internetowych w skutecznej działalności marketingowej i promocji poprzez poznanie zasad analityki informacji, tworzenia content marketingu w realizacji projektów e-Biznesu w zdigitalizowanym środowisku mediów społecznościowych (social media).

Absolwenci będą posiadać niezbędną wiedzę
i praktyczne umiejętności z zakresu:

Używania technologii digitalnych (social media, mobile, sztuczna inteligencja, automation)

Tworzenia strategii marketingu internetowego

Skutecznego wykorzystywania do promocji narzędzi marketingu internetowego (Facebook Ads, Instagram, Google Adwords, systemy do automatyzacji marketingu, systemy e-mail)

Tworzenia i zarządzania sklepem internetowym (marketing sprzedaży)

Stosowania modeli biznesowych on-line (crowdsourcing, sharing economy, model freemium itp.)

Wykorzystania w e- Biznesie narzędzi analityki webowej (Google Analytics, Brand24, Sotrender itp.)

Stosowania grafiki komputerowej i video w marketingu

Program specjalności

  • Digital Marketing
  • Reklama i Brand Management w Digital Marketing
  • Strategie biznesowe CRM, bazy danych i automatyzacja
  • SEO i SEM
  • Customer Experience, Usability i User Experience
  • Inbound marketing (Content marketing, Copywriting, Webwritting, Videomarketing)
  • Kanały offline i online w działaniach marketingowych
  • Analiza webowa danych biznesowych
  • Psychologia zachowań konsumentów
  • Social Media
  • Public Relations i Social Media
  • Prawo w e-Biznesie
  • Seminarium dyplomowe

Perspektywy zatrudnienia

W firmach i portalach internetowych

W agencjach reklamowych, interaktywnego, Social Media, marketingowych i PR

W firmach odpowiedzialnych za produkcję, usługi, marketing, sprzedaż i zarządzanie

Na stanowiskach menedżerów e-Commerce, marketingu internetowego

Na stanowiskach menedżerów projektów (PM)
w obszarze on-line

Digital Marketing Manager

Social Media Marketing Manager

Marketing Manager

Opłaty

W języku Polskim
W języku Angielskim
W języku Rosyjskim

Opłata wpisowa

200

Studia w języku polskim

Studia stacjonarne

2450 
w dwóch ratach – za semestr z góry

490 

w miesięcznych 10 ratach

Studia niestacjonarne

2450 
w dwóch ratach – za semestr z góry

490 

w miesięcznych 10 ratach

Opłata wpisowa

200

Studia w języku angielskim

Studia stacjonarne

1300 
w dwóch ratach – za semestr z góry
290
w miesięcznych 10 ratach

Studia niestacjonarne

1300 
w dwóch ratach – za semestr z góry
290
w miesięcznych 10 ratach

Opłata wpisowa

200 

Studia w języku Rosyjskim

Studia stacjonarne

1050 
w dwóch ratach – za semestr z góry
240 
w miesięcznych 10 ratach

Studia niestacjonarne

1050 
w dwóch ratach – za semestr z góry
240 
w miesięcznych 10 ratach

PROCEDURA PRZYJĘCIA

PRZED PRZEKAZANIEM DOKUMENTÓW W BIURZE OBSŁUGI STUDENTA KONIECZNA JEST REJESTRACJA ONLINE

1. ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE

Kontakt

Biura Obsługi Studenta

Collegium Humanum – Szkoła Główna Menedżerska

Moniuszki 1a, 00-014 Warszawa

2. Zabierz ze sobą:

  • Wypełniony formularz rekrutacyjny
  • Dowód osobisty (do wglądu)
  • Jedno zdjęcie legitymacyjne 3,5 cm x 4,5 cm.
  • Kserokopię świadectwa dojrzałości
  • Świadectwo dojrzałości lub oryginalny odpis świadectwa dojrzałości (do wglądu)
  • Kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz suplementu (w przypadku II stopnia)
  • Dyplom ukończenia studiów wyższych oraz suplement (do wglądu) (w przypadku II stopnia)
  • Dowód wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni 

  1. Kserokopia paszportu (strona ze zdjęciem)
  2. Tłumaczenia świadectwa oraz dyplomu (w przypadku II stopnia) dokonane przez tłumacza przysięgłego,
    legalizację dokonaną w kraju uzyskania lub w ambasadzie (jeżeli jest wymagana) oraz uznanie świadectwa (jeżeli jest wymagane)
  3. Kopia certyfikatu potwierdzającego znajomość języka (w przypadku studiów w języku innym niż ojczysty)
  4. Kserokopia karty pobytu lub ważna wiza RP (jeśli Kandydat ubiega się o przyjęcie z terytorium Polski)
  5. Oświadczenie rodziców o wyrażeniu zgody na podjęcie studiów przez osobę niepełnoletnią
  6. Pełnomocnictwo (jeśli dokumenty są składane za pośrednictwem osoby trzeciej)
  7. Dowód wniesienia opłaty wpisowej
  8. Dowód wniesienia opłaty czesnego (z góry za rok lub jeden semestr nauki)

 

Sposoby dostarczenia dokumentów:

  • W oparciu o oryginały dokumentów – w przypadku, gdy kandydat dostarczy dokumenty bezpośrednio do Centrum Obsługi Studenta
  • Za pośrednictwem osoby legitymującej się właściwym pełnomocnictwem i ważnym dokumentem tożsamości
  • W oparciu o kopie dokumentów – kandydat przesyła do Centrum Obsługi Studenta
  • SKANY dokumentów rekrutacyjnych drogą mailową na adres: rekrutacja@humanum.pl
  • KOPIE dokumentów rekrutacyjnych na adres pocztowy:

Collegium Humanum-Szkoła Główna Menedżerska

Moniuszki 1a, 00-014 Warszawa, Polska - z dopiskiem Rekrutacja

 

Kandydat jest zobowiązany do przedłożenia oryginałów wszystkich dokumentów niezwłocznie po przyjeździe do Polski.

Dostarczenie decyzji o zakwalifikowaniu cudzoziemca na studia:

  • odebrana osobiście przez Kandydata lub jego pełnomocnika,
  • wysłana pocztą na adres Kandydata wskazany w formularzu aplikacyjnym.

Rachunek bankowy (PLN)

03 1020 1169 0000 8802 0278 2274

PKO Bank Polski S A


Rachunek Bankowy (EURO)

Bank PKO BP S.A.
IBAN:
 PL 08 1020 1169 0000 8602 0278 2282
SWIFT: BPKOPLPW


Rachunek Bankowy (
USD)

Bank PKO BP S.A.
IBAN:
 PL 13 1020 1169 0000 8402 0278 2290
SWIFT: BPKOPLPW


Bank account holder

Collegium Humanum- Warsaw Management University 
ul. Moniuszki 1a, 00-014 Warszawa


Uwagi:

W tytule przelewu proszę podać: imię i nazwisko, opłata wpisowa, opłata semestralna, opłata roczna, nazwa kierunku studiów

ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa
REGON 381457997
NIP 5252765348
VAT EU PL5252765348
Nr 383 w Ewidencji Uczelni Niepublicznych MNiSW