Rekrutacja trwa
Marketing internetowy (e-Marketing i e-Commerce)
Studia II stopnia
Studia Zarządzanie Magisterskie Warszawa » Marketing internetowy (e-Marketing i e-Commerce)
-
Rodzaj studiów Studia II stopnia
-
Kierunek studiów Zarządzanie
-
Tryb studiów Studia stacjonarne i niestacjonarne
-
Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Marketing internetowy jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin w marketingu. Towarzyszy temu dynamiczny rozwój e-commerce. Specjalność Marketing internetowy (e-Marketing i e-Commerce) przygotowuje do praktycznego wykorzystania Internetu w działalności marketingowej poprzez poznanie zasad rynku internetowego oraz skutecznej realizacji projektów E-commerce firmy w środowisku wirtualnym w różnych obszarach biznesu. Celem kształcenia na tej specjalności jest zapoznanie studentów z problematyką wirtualizacji marketingu w wymiarze strategicznym oraz przez pryzmat procesów konkurowania i osiągania przez przedsiębiorstwa trwałej przewagi konkurencyjnej.
e-Marketing – marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach.
e-Commerce – rodzaj handlu, proces zawierania transakcji handlowych za pomocą internetu.
e-Marketing – marketing w internecie. Tak samo, jak tradycyjny marketing, ma na celu promowanie informacji o marce, jej produktach i usługach.
e-Commerce – rodzaj handlu, proces zawierania transakcji handlowych za pomocą internetu.

Zagadnienia omawiane podczas studiów
Biznes międzynarodowy
Strategiczne planowanie marketingowe
Zintegrowana komunikacja w biznesie
Kreatywność w reklamie
Marketing w e-biznesie
Komunikacja marketingowa
Absolwenci będą posiadać niezbędną wiedzę
i praktyczne umiejętności z zakresu:
Zarządzania
w e-Biznesie
Analizy i badań
w Internecie
Narzędzi i strategii marketingu internetowego
Kształtowania
i planowania polityki cenowej
Zarządzania projektem
e-Commerce
Prawa w e-Biznesie
Psychologia
e-Commerce
Socjologii
e-Commerce
Perspektywy zatrudnienia
- Portale internetowe
- Agencje reklamowe, marketingowe i PR
- W firmach odpowiedzialnych za produkcję, usługi, marketing, sprzedaż i zarządzanie
- Instytucje finansowe
- Na stanowiskach menedżerów e-Commerce, marketingu internetowego i retail
- Menedżerów projektów (PM) w obszarze on-line
- Prowadzenie własnej działalności gospodarczej
Opłaty
Studia stacjonarne i niestacjonarne
STUDIUJ OD
490zł
w miesięcznych 10 ratach
PROCEDURA PRZYJĘCIA
KROK 1 - ZAREJESTRUJ SIĘ W REKRUTACJI ONLINE
KROK 2 - Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną mailem
Opłaty administracyjne:
- opłata rekrutacyjna – 85 zł
- opłata za legitymację studencką – 22 zł
- opłata wpisowa – 200 zł
Wpisowe 0 zł do 9 czerwca
* pakiet premium – płatny za każdy rok akademicki, zawiera:
- opłata wpisowa: 0 zł
- opłata rekrutacyjna: 0 zł
- opłata za legitymację: 0 zł
- 25% zniżki na egzamin I certyfikat językowy
- 50% zniżki za drugą specjalność (dodatkowy dyplom)
- 50% zniżki na studia na równoległym kierunku (dodatkowy dyplom)
- 30% zniżki na równoległe studia podyplomowe (dodatkowy dyplom)
- 30% zniżki za dyplom i tytuł studiów Executive MBA
- nielimitowany dostęp do e-booków (biblioteka internetowa)
- nielimitowany dostęp do platformy elearningowej z nagraniami video modułów studiów
- powiadomienia SMS
- zestaw upominkowy
- pełnowartościowa licencja Microsoft Office 365
- nielimitowany dostęp do programu LEX
- dostęp do debat ON-LINE live z ekspertami
Wpłaty należy dokonać na swój indywidualny rachunek bankowy, który znajduje się w treści UMOWY O STUDIOWANIU (otrzymują ją Państwo po rejestracji online).
W tytule przelewu prosimy o podanie swojego numeru PESEL.

Poznaj inne specjalności
Poprzednie
Następne
Rekrutacja na studia licencjackie i magisterskie